Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Annelie - 18 augusti 2016 18:20

... på att lägga ut 3 styckna olika plagg till försäljning på bloggen så får vi se om det blir något napp.
*Kan ju hoppas*

 

 

Detta är alltså en helt underbar topp med hålärm och längre baktill.
På framsidan är det ett snedställt kors och upptill "nitar"

Använd endast en gång i cirka 1,5 timme.

Strl: L
90;- inkl frakt

 

 

Prickig jeanskjorta, aldrig använd, bara provad.
Strl: 40/42

Pris: 110;- inkl frakt

 

 

Härlig lite "tuffare" långärmad topp med döskallar, lite tunnare material.
Aldrig använd, bara provad.

Strl: M
Pris: 100;- inkl frakt

 


Så, vi testar med dessa först, går det "bra" så kommer jag att lägga ut lite mer då och då,,, har ju fortfarande massor kvar, fast jag sålt av en del.

 

Denna dag har denna envisa "Herr värk" varit och hälsat på mig hela dagen lång,,, jag ville vara ifred ett tag, men icke att han lyssnade idag.
Han fick väl ligga på sängen med mig där inne när jag har kikat på en del inspelade program / filmer.

 

Jag var redan upp 03.45 i morse, på grund av denna envetna J****N.

  

Klockan 05.40 tog jag frukosten och sen så la jag mig ett tag till, slumrade väl en liten stund, men inte tillräckligt.
Jag ville inte ens med och handla på ÖB och Ica Maxi efter Göran slutade jobba, så han åkte direkt innan han kom hem.
När han kom hem så frågade jag honom om han ville komma och lägga sig hos mig, sagt och gjort.
Tills dessa JÄKLA ungar som springer och gapar på gården här. En, kanske två bor på gården, resten kommer från..?????
Om de kunde vara på deras gårdar och skrika och gapa, hänga som apor i dessa stackars rönnbärsträd.
Märks att jag inte mår bra idag,, för idag har det retat mig.
Jag var i alla fall ut och sa till de att de behöver inte springa precis UTANFÖR våra fönster,,, när det finns en stor gård att vara på.
Det är alltså planterat en häck som det ligger trall runt,,, bakom denna precis vid våra fönster ska de springa och där har de inte ett skit att göra och sen så springer de PÅ dessa ibland,, så ligger jag bara i trosorna och en t-shirt på mig i sängen, så ser de rakt in.
Det var DET jag var ut och SA till om idag... att "spring ute på hela gården, men inte framför våra fönster".
Får se vad länge de fattar detta.

  

Jag har i alla fall skrivit ett brev på datorn idag, som jag sedan skrev ut och ska skicka.
Visst, det är roligare med handskrivna brev, men när jag inte orkar hålla pennan så bra på grund av denna artrosen i varenda fingerled.
   

Jo Paula ringde idag, hon frågade om hennes voffsing Chammi får vara hos oss från och med onsdag till torsdag nästa vecka, det lovade jag skulle gå bra.
Hon ska hjälpa sin dotter att flytta upp till Växjö där hon ska plugga i 3 år.
När jag ändå pratade med henne, så passade jag på att fråga om kattvakt nästa helg.
Inga bekymmer.

  

 

Annars..??
Ja som ni säkerligen förstår,,, så är det inte många knop gjorda här idag.

 

 

Mums säger jag bara,,, detta är väl sommrigt om något är.
Denna skål står i vårt kylskåp, även fast det är mindre mäng i den nu.

 

Något jag skulle vilja HA...

*alltid är det något man vill ha*

 

 

Jag tycker den är skitläcker, prislappan ligger på nästan 1.800;-

 


Å till slut,,, en supersöt bild på vårt barnbarn Mercedes.

 

Visst är hon bedårande vacker.
Föddes den 11:e juli.
Jeansshortsen hon har på sig köpte vi till henne, roligt att se de kläderna på dockan.

  

 

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin fortsättning på er torsdagskväll.

*Hej Svejs*

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards