Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Annelie - 22 augusti 2016 16:35

... gjorde min man glad idag ??

  

Jo då,, det VET jag att jag lyckades med.

 

 

Jag var och köpte den senaste Sabaton till honom,, den vanliga kostade 149;- och denna kostade 179;-eftersom det är en rockkonsert och två extra låtar med.

Sen har även Volbeat kommit ut med en ny, men han ville hellre ha denna.

 

Jag var till Ica och handlade lite på kuponger idag,,, och sen så köpte jag även en färks Svensk ytterfilé. Jag tänkte vi skulle ha med det till helgen för att grilla, skulle egentligen ha med dessa kycklingbitar som de också hade på X-pris, men de hade de inte fått, så därför vart det ytterfilé istället.

 

Sen åkte jag till öster Café, tog mig en nötstam och en kopp thé,, men det var inte alls så gött idag.
Nötstammen tyckte jag de hade försämrat,, smakade bara socker.
Alltså inget de bakar själva, utan de är köpta.
Jag lämnade halva nötstammen och halva temuggen.
Satt ute och pratade med Sinan och hans tjej som jag inte vet namnet på.
Hon är frisörska, men än så länge har hon ingen salong i vår stad.
Finns hur många som helst, tycker det skulle vara svårt att öppna något sådant.

 

Hem och hängde tvätten jag hade satt på innan jag gick, men det var bara frotté idag.

 

Gött att tvätta hemma, men jag saknar tumlaren till frottén.
Blir ju lite stelare nu, men vad gör man inte för att ha egen maskin.
Älskar´t

 

Hihi,, jag rotade lite i saker jag hade i datarummet i förrgår och hittade två styckena duschdraperi.
Plus att vi köpte ett sist vi var på Ikea.

Så, nu har vi.

  

 

 

Bara en bild på mig, när jag är glad att ha fått på mig en sportbehå själv.

 

 

Dessa jäkla behårna rullar sig ju så snabbt, så det är svårt att "fånga upp" de.
Men, jag lyckades och då vart jag så här glad.

*Fniss*

 

 

Vill bara visa er en bild när jag står,,, kan ni tänka er att jag står så numera.
Rätt som det är,,, sen så har vi ju dessa djävliga dagarna, jag knappt inte kan komma till och från rullstolen / toaletten.

 

Okej,,, ikväll blir det teven för mig,,, jag brukar ju följa Idol,, får väl se hur den nya juryn är.
Tycker ju programmet hänger mycket på de när de ska ta ut våra kommande idoler.
Sen så börjar ju Sofia´s änglar plus en ny serie på 4:an som jag tror är bra,,, när jag har sett reklam om den.

 

Bästa med hösten,,, är att alla tv-program börjar igen.
*Love it*

 

Må väl kära läsare och sköt om er.
Love to all..!!

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards