Alla inlägg den 23 augusti 2016

Av Annelie - 23 augusti 2016 16:55

... idag har många kataloger kommit.
Det vill säga MIO, Cellbes, Ikea och BonPrix.

Å det finns MASSOR jag vill ha.
*Suck*

 

Bland annat detta soffbord.
Men, det som håller tillbaks mig lite är att det är glas och vi som har katter som är överallt och deras päls.
Men, det är såå snyggt.
 

Mamma & pappa har det i svart,,, det är riktigt riktigt snyggt.
Jaja, får se vad det blir med detta köp.

Å sen så är det ju en ny lampa över vardagsrumsbordet, är inte nöjd med den som sitter där.

 

 

Denna är riktigt snygg.

 


Sen är det alla kläder jag vill ha i katalogerna.
Jag skulle kunna skriva en "vill-ha-lista" och sedan bocka av efter hand.
Eller..??!!

  

Denna dag började med att jag slog upp mina blå vid 07.30-tiden,,, jag hade sovit som en "kratta" på morgonkvisten,,, så då tyckte jag det var lika bra att gå upp.
Jag ger alltid Sylvester blötmat (Trisse är inte det minsta intresserad), sen så tar jag mig min egen frukost och sätter mig vid den stationära datorn.
Dröjde inte länge innan Göran kom upp idag,,, jag var vaken när han kom hem vid 00.35-tiden inatt, blöt som en katt.
Det regnade tydligen väldigt mycket ute,, och det hade inte jag hört.

 

Jag såg Sofias Änglar igår,,, någon mer som kikade på detta tv-program.
Fyyyy,,, för att komma igen efter en sådan tragedi.

  

Sen så började jag kika på The Night Manager, verkar vara en sevärd serie, så den ska följas.
Å sen tittar jag även på Idol, tycker det är roligt att följa dessa tjejer & killar de plockar ut.

 

Det är det bästa med hösten,,, att få borra ner sig i sängen och titta på allt jag följer.

 

Har ni möjlighet att se TV 4 Fakta,,, kika då på programmet som är klockan 18.00

"Hemligheter från läkarnas journaler", riktigt intressant program.

 

För att återgå till denna dag..
*fniss*

 

Göran kom som sagt var upp,,, vi slappade bara tidigare på förmiddagen, jag tog mig en dusch och sen så klädde vi oss.
Göran tog shorts och t-shirt, jag tog mjukisbyxor, en kortärmad topp och en sweatshirtjacka över den, strumpor och skor.
Men jisses,,, vilken värme det var, hade absolut kunnat haft shorts jag också.

Vi var iväg till Dollarstore och sen Lidl.
När vi kom hem från affärerna så var klockan såppas mycket, så vi började med maten direkt.
Å den bestod av pommes som friterades i varmluftfritösen och till detta stekta fläskschnitzlar.
*Yammi*

 

Göran diskade upp, sen satte han sig vid datan ett tag, jag la mig uppepå sängen.
Sen klockan 14.30 kom han in och pussade mig hej då, det var dags för han att åka till jobbet igen.

 

Jag fick precis ett telefonsamtal från Jenny som jag delade rum med i Uppsala, det var meningen vi skulle ha fått kommit tillbaks samtidigt, men så vart det inte.
Hon är där nu, så hon ringde och sa vad dessa två dagarna hade gett henne.
Ja, jag ser verkligen fram emot att få komma dit.

 

Nääee,, nu har jag svamlat klart för idag, sorry för att den röda tråden inte följdes så ordentligt.

VinkeliVink.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards