Alla inlägg den 31 augusti 2016

Av Annelie - 31 augusti 2016 13:59

... fattar dåligt att de måste flytta på sig när jag kommer med min elskoter, det är ju lättare för de att gå ett steg åt något håll än vad det är för mig att köra in smidigt någonstans.
Ja, kan jag göra det,,, då gör jag det,,, för jag villa inte vara bitchig bara för att jag sitter på en sådan maskin.

 

Jag var alltså ut på stan idag på förmiddagen,,,, jag skulle posta ett Tradera-paket som jag fick betalt för idag.
Trångt och jävligt på Posten på Ica Valen,,, OGILLAR verkligen den Posten nu,, trångt och jäkligt plus att de ska ha en korg med olika varor i mitt i skiten också, tror jag ska be de ta bort den nästa gång.

SEN, mina kära läsare, skulle jag in på Apoteket,, ja där trodde jag inte jag skulle komma varken in eller ut,,, de håller ju på att bygga om TOTALT där inne, var glad jag inte skulle ha ut någon medcin, det hade aldrig gått.

Nu skulle jag "bara" ha en vara de har 40 % rabatt på.
När jag skulle därifrån, ja då fick jag ju backa mig ut,,, men hallå, flytta på er då, eller vill ni bli överkörda av min 4-hjuling.
*suckar*

  

 

Hem, tog mig en nyinköpt färsk surdegssmörgås och en kopp te, satte mig här och skrev ett brev på datorn.

 

Ja,, det händer inte mycket hos mig denna vecka,, värken har ju varit etter värre,,, jag TROR det kan beror på att jag hade det både trevligt  och roligt under helgen.
Kommer väl surt efteråt.

  

Har legat väldigt mycket,,, kikat på teven och en massa inspelade tv-program.
Har "skickat" Göran och handlat lite, jag har inte känt ett dugg för att följa med.

 

Mmm.. får nog bli allt för nu.

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards