Alla inlägg den 1 september 2016

Av Annelie - 1 september 2016 18:17

... sorgligt att se ungarna mellan 11-13, max 13 år som sitter ute på gården och röker.
Att de inte förstår vad de fördärvar sina liv.

  
Sen så puffar de även på elcigaretter.... så det är som ett stor moln runt de.
Jisses,,, sååå tuffa de kan vara.
*tror de i alla fall*

Denna dag har jag skrivit två brev, så nu har jag inga måste-skriva-brev kvar.
Eller det är inget tvång för mig, men jag vill inte samla på mig för många att skriva åt / gång.

Hade två igår, och två idag.
Går så mycket lättare att skriva breven på datorn och skriva ut de, istället för hand.

 

Sen har jag legat mycket idag, har inte ens varit utanför dörren.
När Göran kom hem efter sitt jobb, och han hade varit och handlat lite på Ica Maxi, så kom han hem med en likadan poncho som jag har, fast i en anna färg.
TACK för det hjärtat.
Denna poncho är supergo, lite tunnare / smidigare än vanliga.

Jag började skala potatis, sen gjorde jag mos och till det hade vi spättafilé och remauladsås.

Mums va gött det var.

  

I morgon är det fredag igen,,, HJÄLP redan en vecka sedan vi åkte till Hjo,, tyckte liksom det var häromdan.
Det jag har på programmet i morgon är:

* Veckovattna våra blommor
* Till frissan för att både klippa och färga mig
Sedan är det tomt i kalendern.

 

Sen blir det bara till att vila.
Jag ska skicka efter lite varor från Homeshop-katalogen, visst det är inte det bästa sakerna, men billiga.
Är de inte bra, då skickar jag tillbaks det.
Ska bland annat ha ett par stödstrumpor fast utan fot,,,, mina ben svullnar väldigt mycket numera plus att jag har ju åderbråck.
  

 

Ytterligare en blomma med humla jag hann att få en bild på.
Tyvärr vart inte skärpan lika bra på denna bild.

 

Avslutar med en bra bild.
  

 

 

*Fniss*

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards