Direktlänk till inlägg 8 september 2016

Känner mig...

Av Annelie - 8 september 2016 14:59

... nöjd med dagen.

Jag låg länge och väl idag,,, var uppe ganska så tidigt och åt frukost, la mig igen och då kröp Göran intill mig så jag kunde få ligga tätt, tätt intill honom på sidan *om ni visste vad skönt det är att få ligga på annat sätt än bara ryggen*.
Där låg vi länge, han killade och smekmasserade mig, det är det bästa jag vet.
  

Sen gick vi upp och tog oss en förmiddagsfika, jag bäddade sängen.
Sen har jag strykigt in den lilla stryktvätten vi hade, vi åt rester till lunch, sen så diskade jag upp.

 
Pratade med Göran när han klädde på sig för att ta hojjen till jobbet i det vackra sommarvädret vi har.
Jag ska snart gå och lägga mig, för mina ben har svullnat rejält idag, så jag känner att skinnet räcker inte till ordentligt på vänsterbenet..

  

Jag skulle egentligen vilja åka ut i solen,, men dels så känner jag att jag måste vila benen nu och sen så har jag jättesvårt för att åka ut bara för att jag ska åka ut.

Även fast det är sol.

 

 

Nu har det rullat in 3 brev från några av mina brevvänner jag har, det är skoj att ha de.
Jag älskar ju att skriva, skrev många noveller i min tonårstid, de har jag fortfarande kvar nere i källarförrådet.
Liksom mina teckningar jag tecknade förr.
Ska försöka att ta tag i detta igen... vill så mycket men händer så lite.

Undras om man ska ta med sig sådant till Uppsala eller om det räcker gött och väl med laptopen.

Återstår och se.
Jag misstänker jag är såå slutkörd när jag kommer tillbaks till avdelningen jag ska sova på, så det kommer inte hända allt för mycket för min del.

 

I morgon är det den stora städdagen,, så jag lovar er, det ska bli gött när det är klart i morgon.
Sen på lördag, om det är väder till det (som de lovat), ska alla fönster putsas och bytas gardiner.
Också något jag ser fram emot.
Göran putsar och jag stryker gardinerna som han sedan hänger upp.

Med andra ord,, vi har att göra denna helg.
På söndag ska jag höra med gubben om vi kanske kan åka in till Ikea och kika om de har lådor som passar till  våra DVD-filmer.

 

Okej,, får bli allt för nu.

Ha det gött alla.

 

 

 
 
deninrekampen

deninrekampen

10 september 2016 00:37

Sv: Eller hur är det roligt med listor :) Har du kanske någon rolig som jag borde göra? :)

Så mysig morgon du verkade ha :)

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

10 september 2016 08:25

Tyvärr...har ingen lista.

Jaa..hade en jättemysig morgon.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards