Direktlänk till inlägg 19 september 2016

Trodde jag...

Av Annelie - 19 september 2016 16:25

... aldrig om mig själv, att JAG skulle köpa en ljudbok, men se dä gjorde jag idag.

 

Här har vi den, någon som läst / lyssnat på denna bok..??

 


Jag gjorde mig ett ärende till Lidl idag, eftersom de hade lite olika djupfrysta rätter som jag ville att vi skulle ha.
Var skoj att vara på Lidl idag, där träffade jag en kvinna vid namnet Carina,,, vi stod bra länge och pratade.
Lärde känna henne när vi var på utbidning som platsombud (facket).
Jag har inte sett henne på jättelänge, ändå så bor vi i samma kommun.
Men, idag fick vi prata.
  

Var inom Posten på Ica innan jag åkte hem, missade att åka in på Ica för att köpa Tv-guiden & Hänt Extra,, men får ta det i morgon istället, så kommer jag ut då också.

Var i alla fall till Posten, hämtade ut ett paket på en vara jag hade skickat efter från wich, sen så köpte jag två häften med frimärke.
*går ju åt en del nu, när jag skriver en hel del brev*

 

Paketet jag hämtade ut var dessa handledsvärmarna jag skickat efter.
De sitter åt lite, men det är gött över mina handleder och även knogarna, då jag har så djävulskt ont av artrosen.

 

 

Långa och bra.

 

Sen hem och började ringa hotellet jag ska bo på nästa måndagsnatt, eftersom jag ska till Uppsala på tisdag.
Men, va fan.... det är inte det lättaste när det är Regione Skåne eller Skånetrafiken som ska betala detta rum.
Fick ingen klarhet i detta idag, blir att ringa direkt i morgon bitti.
Sen var det ju hotellrummet för Göran, eftersom han kommer till mig, så blir det ju att han får bo på patienthotellet.
Alltså ett vanligt hotell, men med rabatterat pris.
Ja, där ska det också faktureras eller vad han pratade om killen, så det måste jag också höra mig om när jag ringer i morgon.-
F*N att allt ska vara såååå tungrott ibland, varför kan det inte vara medvind någon gång..??
Nästan så jag känner jag *skiter i allt* snart.

 

Annars då,, jo då dagen har varit lugn och bra.
Vaknade vid 8-tiden i morse, var tvungen att gå upp, behövde ett toalettbesök.
Göran satt i köket och åt frukost samtidigt som han surfade runt på mobilen.
Sedan klockan 08.30 åkte han in till ögonkliniken i Malmö igen, jag själv hade lagt mig skönt i sängen igen och kikade på det inspealde avsnittet av Follow the money.

Ååå.. det är en serie jag verkligen gillar.

 

Näpp,, nu säger jag hej för idag.
Ska sätta mig och skriva ett eller två brev.
Ha dä gött.

 

 

 
 
Ingen bild

Lena

19 september 2016 17:05

Var har du köpt dessa handledsvärmare??? Ser jättesköna ut!

Annelie

19 september 2016 17:58

Har jag skickat efter från Wish..

 
Ingen bild

Lena

19 september 2016 19:13

Jag har beställt sådana med nu😀om det inte gjorde dig nåt😀beställde även ett par tjockare. Jag lyssnar jämt på böcker mär jag städar, är ute o går, men just den har jag inte lyssnat på. Du får tala om hurdan den är😁

Annelie

19 september 2016 21:05

Men vännen....det gör ingenting, bara glad att jag gav dig idén.
Lovar jag ska tala om vad jag gillar den NÄR jag lyssnat på den.

 
Deninrekampen

Deninrekampen

20 september 2016 00:41

Sv: Det är "njie" propud proteinpudding, choklad, laktosfri. Lika god kall, som i rumstemperatur. Tycker nästan om den mer är annan chokladpuddig :) finns i flera olika smaker ;)

Va rädd om dig <3 kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

20 september 2016 09:29

Aha...då vet jag.
Tack för ditt svar.

Kramar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards