Direktlänk till inlägg 20 september 2016

Nu är jag trött...

Av Annelie - 20 september 2016 16:40

... och har huvudvärk.

Bara jag skrivit klart detta inlägg, så stuper jag uppepå sängen.
Denna dag har gått i ett, på förmiddan var vi bort till Clas Ohlson och sen så fikade vi på Öster Café.
Sedan hem, bokade hotell åt Göran då han kommer till mig två nätter i Uppsala.
Jag gjorde mig iordning för att åka en sväng till ÖB och Lidl.
Var inom Engelbrektsboden när jag ändå var där uppe.
Hittade en topp för 49,90.

 

 

Denna köpte jag, utan att prova.
Trodde inte jag skulle behöva det, eftersom jag köpt sådana toppar hos de förut.
Men, denna ÄR tajt, så den ska tillbaks.
Kikade i de olika,, då är det två olika märken.
*tråkigt*

 

Jag var även in på ÖB, skulle bland annat ha en rulle med hundbajspåsar, de använder vi alltid till när vi rensar kattlådan.
Köpte bara en rulle, eftersom vi ska till Ullared på fredag, då kan vi ladda med oss hem.

Fick tag på stearinljus som passade i staken vi har på köksbordet.

 

 

Gillar denna stake, hade i och för sig varit finare med ett färgat ljus.

 


Sen fortsatte jag färden till Lidl, där köpte jag lite saker plus två set med olika storlekar på platslådorna.

 

 

Hihi, jag älskar plastlådor av olika slag, det är "bra-att-ha".

 


Åkte sedan hem, då hade Göran redan åkt till jobbet,,, jag hade fått ett brev från en ny brevvän idag, hon hade skickat med en lite gåva från sommaren.

 

 

Tyvärr hade ju en av dessa småsnäckorna gått sönder.

 


Jag tog rester av nachosen till middag och satte mig här vid datorn, jag skypade med mamma samtidigt som jag åt.
Men, som sagt var... jag är trött och skallen gört sig påmind.
Så, det blir att svälja ett par Alvedon och slappa vid teven.

 

Jag har sålt jeansjackan på Tradera, en jacka jag aldrig har använt.

 

Okej, med detta så slutar jag här och nu.

 

 

*vinkeliVink*

 
 
Ingen bild

Lena S

20 september 2016 18:48

Å va retligt att tröjan inte passade, den va snygg.
Jag gillar också lådor, bra att stoppa undan saker i.

Vilka fina snäckor. 😍

Kram

Annelie

20 september 2016 21:50

Ja, det var tråkigt med toppen. Hade varit snygg nu i höst.
Hihi...ja "nackdelen" med låtar är att det sparas mycket onödigt också....i alla fall för mig.

Kramar..

 
Vicki

Vicki

20 september 2016 18:56

Hitta ni något bra hotell till Göran?

Är tävlingar som jag får upp på fb :-)

Ha det gott, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

20 september 2016 21:51

Okej...Ja testar så sällan dessa tävlingar.

Yes...Göran får bo på ett av patienthotellet.

Ha det bäst..

 
Annie

Annie

21 september 2016 10:09

Vad trist att den inte passade .. så drygt när man köper nåt och tror att det ska passa .. :)

Kul med lite nytt åt er ;)

Haha rolig bild ;)

Hoppas du får en hyfsad dag :)

Förresten när är det som du åker till Uppsala? snart? :)

Kramar .. :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

21 september 2016 14:31

Mmm.. nu äré riktigt träligt med kläder,, när jag har fått valkarna "de luxe".. :o((

Hihi,, ja jag gillade också den bilden.. :o))

Idag är INGEN bra dag, har varit hemma hos en vän på ett fikabesök på dryga 3 timmar,, nu har jag djävulskt ONT.

Jag åker till Uppsala nu på måndag.. *spännande*

Ha en mysig fortsättning på dagen.. // Varma Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards