Alla inlägg den 21 september 2016

Av Annelie - 21 september 2016 14:53

... inte så mycket upplyftande att skriva om.
Mer än en sak och det var mitt fikabesök hemma hos vännen Paula,, det var länge sedan jag var dit själv.

  
Idag körde Göran mig upp och sen så hämtade han mig innan han skulle åka till jobbet.

Men, det räckte med besöket hos Paula mellan 10.45 - 14.15,,, då hade jag så jäkla ont så det var gött att åka hem.
Dumdristig som jag var igår, får jag betala för idag.

 

Jag var bara bort till Posten på Valen innan jag åkte hem till Paula, jag fick min jeansjacka såld på Tradera, hon swishade över pengarna direkt igår kväll:
Då vill jag även vara kvick och skicka varan.
Toppen jag köpte igår, den åkte Göran och lämnade tillbaks idag, så fick jag tillbaks pengarna.

 

Vettni... idag fyller min älskade son Andreas 23 år.

 

 

GRATTIS på din födelsedag, min goa son.
Massa kramar & pussar // Mamma

      

Ååå, om ni visste vad jag längtar hem vid sådana hära tillfällen.

  

 

Nääee,, tyvärr får det nog bli det enda för idag.

Förutom denna då.

 

 

 

Hej svejs.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards