Alla inlägg den 22 september 2016

Av Annelie - 22 september 2016 14:35

... var det i morse för min del.
Fick ju inte äta någon fast föda 4 timmar innan min röntgen,, så det vart bara te och vatten.

Upp till röntgen här i Trelleborg, jag åkte elskotern upp eftersom Göran jobbar mellan 12-21 idag,,, han ville inte jobba till 00.00 inatt om vi ska komma iväg relativt tidigt i morgon.

Så, därför jag åkte upp själv och det var väl en jäkla tur, för på röntgen var de minst 45 minuter försenade, detta på grund av akutröntgen och lite med personal.

Jag fick så vackert sitta där i väntrummet och vara hur kissig som helst, blåsan måste ju vara välfylld när man ska in på njurröntgen.
Direkt när denna var gjort så ilkörde jag till närmste handikappstoalett, ja då ringde svärmor och ville prata lite.
Fixade det också... sen åkte jag ut i den stora lasaretsskorridoren och stod stilla när jag pratade klart med Ulla, vi pratader i nästan 25 minuter idag.

 

När jag var helt klar på lasarettet, så åkte jag ut stora entrén, för jag skulle lägga på ett brev och det gjorde jag vid lasarettet, annars så hade risken varit stor att detta brev hade varit med hem igen.

 

Åkte inom Valen,,, kikade lite i affärer var bland annat till en affär som heter Home Mix,, det är en affär som har presenter, fixar tavlor, kan göra en tavla av ett foto, har många olika slags gratulationskort osv.

Tog lite bilder idag.

 

 

Färggranna ugglor.

 

 

Mer ugglor.
  

 

 

Färdiginslagna presenter.

 

Fina ljuslyktor.

 

Sen var jag till TGR, skulle bara kika.

 

 

Rejäl necessär, jag har redan en stor bra.
Men, denna ska jag ha till enbart min hårblås och hårprodukterna.

 

Mer kryddor till vårt hem, älskar kryddor ifall ni inte har förstått det.
*L*
Två sådana hära påsar för 30;-.. tycker inte jag är dyrt.

 

Sen en hylla, som jag inte vet just nu vart jag ska ha och vad jag ska ha den till.
Men, någon gång, kommer den till användning.

  

Sen var jag in på Ica, för att handla bröd vi ska ha med oss i husbilen i morgon.

 

 

Älskar sådant här bröd, denna gång köpte jag det högra.
Bondbrödet.


Innan jag kom från Valen idag så hade jag köpt årets första julklapp,, nu är det bara en massa till som ska inhandlas.

Jag var även till Kicks, luktade på lite olika dofter, min One Million är ju slut,, så nu vet jag vad jag ska önska mig av Göran i julklapp.

 

Göran åkte till Öb för att köpa ett flak Pepsi Max till mig och sen så var han på Arken Zoo och köpte på oss två säckar kattsand igen.
Detta "roade" han sig med innan jobbet, eller han tog det på vägen eftersom det är åt samma håll.

 

Nu ska jag på med kläderna igen och iväg för att skicka ett Tradera-paket igen.

 

Ha det nu allra bäst resten av er torsdag.

 

Var en bloggvän som funderade på hur jag kommer att göra med bloggen nu när jag är i Uppsala i 4 veckor,, jag kommer att ha med mig min laptop, så någon gång kommer jag att skriva, kanske inte varja dag,,, det återstår att se.

 

Sköt om er alla.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards