Alla inlägg den 13 oktober 2016

Av Annelie - 13 oktober 2016 06:33

... denna "tidiga" torsdagsmorgon.
Ja, tidig är den väl inte nu eftersom klockan redan har hunnit att bli 06.34, men jag har varit uppe i snart en timme.

Natten har varit lite si så där,,, eftersom jag har legat mest "rak" inatt.... alltså inte benen i en "vagga".

Men,,, nattsömnen har blivit störd på grund av smärta.

  

Så NU är jag trött.

 

 

Sanna ord idag.

Men, när jag väl vaknar och måste på toaletten,,, då har jag såå svårt att lägga mig direkt, skillnad på att vara uppe en stund och SEDAN gå att lägga sig.
Men, det går ju inte här.

 

Denna torsdag har jag inte mycket på mitt program, så det blir en hel del på dagbädden,,, men jag har i alla fall TRÄNING med sjukgymnasten.

Sedan vid middagstiden kommer min älskade Göran till mig.

  

Ska bli såå gött att få krama och pussa på honom.

"Tyvärr" har jag ett program mellan 15.30 - 16.00, men sedan är jag ledig.
Då ska vi ska gå bort till Ica-butiken för att handla lite, bland annat en rätt som Göran kan värma i mikron när det är middagstid här.

Jag brukar ju fota lite genom fönstrena både härifrån mitt sovrum och från smärtenheten.

Så, här kommer lite bilder.

 

 

Denna staty står bra långt härifrån på en liten kulle.
VAD det är för staty förteller inte historien.
Men, jag har i alla fall fotat denna på snedd genom fönstret med bra mycké zoom, därav den lite småsuddiga bilden.
Alla mina bilder är tagna med mobilen.

 

 

Många lyftkramar finns det runt hela lasarettet.

 

 

En av två ambulanshelikoptrar som brukar flyga här.
Denna är på inflygning.

 

 

En av ALLA kulvertgator, denna är tagen när jag åker i trucken.

 

Ja, som ni förstår så händer det ju inte så jättemycket som jag kan skriva om, därför lite bilder.

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin torsdag.

Kramar till er alla.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards