Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av Annelie - 17 oktober 2016 17:24

.....blir från mobilen. Jag orkar inte sitta uppe, har en sprängande huvudvärk, redig värk i kroppen, speciellt nederkroppen känner mig väldigt varm till och från. Ingen temp enligt termometern på "sjukan".

För min sprängande huvudvärk får jag inget piller...jag äter maxdos en av tydligen ALLA ( 😕 ) värktabletter.

Så, i morgon ska de diskutera att jag måste ju kunna få ta något piller vid behov om / när jag har ont.

 

Idag hade jag en mjukstart på veckan.

Endast gruppgymnastiken och sen ett möte med min kontaktperson.

Fick reda på att mitt fordon går hem till Skåne-land klockan 12.35 på fredag.

*Längtar*

Kerstin ( smärtsjuksköterskan ) ska ringa de och be att de skickar en liggande sjuktransport med en vanlig bårsäng, så det inte är denna jäkla dåliga smala britsen jag låg på, på vägen upp till Uppsala.

 

 

Just nu saknar jag mitt hjärta enormt mycket....vill ligga nära honom och bara gosa. 

      


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards