Alla inlägg den 9 november 2016

Av Annelie - 9 november 2016 07:57

 

 

Idag kan man verkligen bli MÖRKRÄDD på riktigt när denna pajasen Donald Trump har blivit president, undras hur det kommer att bli i stora vida världen då.

Ja, det är ju inget vi kan göra åt, men man funderar ju.

 


Hmm... igår kväll fick vi SNÖ, så som jag har längtat efter det,, men idag finns det inte en tillstymelse till snöflinga kvar,,, regn och blåst är det som regerar här nu.
Å jag som ska ut idag, jag ska åka till frissan för att bli rödhårig igen, men först måste jag till bankomaten för att ta ut pengar och sen ska jag åka till Posten för att skicka iväg bröllopspresenten.

 

Hihi, ja så här tänker skåningarna.

 

Direkt nu på morgonen så tände jag en massa ljuslyktor, jag tyckte det var lite ruggit här hemma.

       

Ja, bilderna talar för sig själva.

 

Min frukost idag bestod av ett nytt kex + en knäckesmörgås.
 

Denna Philadelohia-ost är riktigt, riktigt god. Mjuk och krämig och mycket med vitlökssmak.

 

 

Här är alltså det nya surdegskexet, men det är inget speciellt. Så det kommer inte att köpas någon mer gång.
Dyrt var det också.
  
Enda fördelen med det, är att det är knaggligt och det gillar jag.
 


Dagens program består av att packa inför vår kommande Värmlandsresa, jag ska som sagt var till frissan och Posten,,, sedan ska jag bara vara.
Inte gå utanför dörren något mer efter mina ärende.

 

Igår fick jag mina älskade lampor jag fick av min blogg / fb-vän.... ååååå det vart såå fint där de står, är helnöjd.
TACK än en gång vännen, du är bara för snäll.

   
Visst vart de fina på den byrån..??

 

På tal om Wiper... måste ju visa vart jag hängde en vinst jag fick av henne en gång i tiden.

 

Den hänger alltså på en hylla som vi har i datarummet.
Tack för den vinsten..
  

 

Ja ni,, jag har väl egentligen inte så fruktansvärt mycket att skriva om,,, som sagt var, det händer inte speciellt mycket för oss just nu.

 

Med detta så passar jag på att önska alla mina läsare en trevlig onsdag.
TACK till er som kommenterar, varför säger ni andra inte något..??
  

 

Dessa ord är VÄLDIGT SVÅRT för vissa att säga.

 

 

Behövs det tilläggas nå mer..??!!
Nää, tror inte det.


Ha dâ gôtt..!!

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards