Direktlänk till inlägg 24 november 2016

Snacka om att vara...

Av Annelie - 24 november 2016 14:42

... sugen.

www.dresslily.com

Sjukt mycket fint,,, någon som skickat efter från denna sida någon gång..??
Titta bara på deras julduschdraperier,,, ÅÅÅÅÅÅÅ.. *vill ha*
Funderar starkt på att prova skicka efter därifrån,,, även kläder, men DET är ju sjukt svårt med min storlek numera.

  

Jaja, vi får se vad det blir med detta.

Kanske räcker med wish,, köper ju en del därifrån, varit nöjd med det mesta.

 

Denna dag, har gått i städandes tecken av ytterligare en låda.

*visst är jag duktig*

  

 

Titta så fint det vart i lådan.
  

 

Men, vart ska nu detta vara..??

  


Hittade Andreas första bestick idag, det var knappt jag kom ihåg de.

 

 

Skickade denna bild på de till honom på sms och frågade om det var något han ville ha kvar.
Så, antagligen skickar jag upp de till honom eller så får han de när vi ses nästa gång (när nu det blir).

 


Det är det enda vettiga jag har gjort idag, nä jag har även diskat upp en stor ugnsform vi hade kycklinggrytan i, den slog jag över i en plastbunke med lock istället.
Detta åt jag av idag,, vad go maten blir när den får stå och dra sig några dagar.
Vi äter säkerligen av det till middag också, resten får vi frysa in.

Jag har även legat och kikat på den nya danska serien som började på 4:an i förrgår.

Norskov, tror jag kommer att vara en riktigt bra serie.
Jag gillar danska filmer och serier, tycker det är duktiga på det.  

Någon mer som följer denna...??


Den går ju ganska så sent, så jag spelar in den,,, i alla fall igår för då sov jag.

Idag skulle jag ju stryka klart julgardinerna tills Göran kom hem, men vi ska åka till Rusta och titta om de har någon fin gardin som passar till köket under julen.
Å köper vi det,, ja då ska ju de också strykas, därför jag inte har börjat med några gardiner.
Ska kika i garderoben om julgardinen till datarummet ligger där, det är en hissgardin som vi hade där i fjol.
F*n att man inte kan ha alla saker på ett och samma ställe.
I och för sig så har vi det, det är ju bara datarums-gardinen som fattas, annars så har vi alla julgardinerna och juldukarna på ett och samma ställe.

 

Nu mina vänner, har jag bubblat klart för idag.

Ha nu en riktigt mysig fortsättning på din torsdag.

 
 
deninrekampen

deninrekampen

24 november 2016 20:32

Så jobbigt att din värk är så jobbig just nu :( Läste med det om benen dina :( Hoppas dem bär dig länge, även om dem börjar bli svaga! Håller så tummarna för dig!!

Skönt att du fick tandläkare besöket avklarat, tur tandläkare finns trots allt! :)

Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

25 november 2016 09:28

Ja, jag är såå fruktansvärt ledsen nu, när jag ramlat tillbaks några trappsteg från min underbara framgång i Uppsala.

Ja du,, det är att tur tandis finns,, annars så vore nog många av oss tandlösa.. *L*

Ha en finfin helg.. // Kramen

 
wiper

wiper

25 november 2016 11:18

Det var verkligen mycket fint där. Jag har aldrig skickat efter därifrån för jag visste inte att dom fanns.

Du har verkligen varit duktig och legat i med lådstädning. Vad fina barnbestick du hade till din son när han var liten. Önskar att jag hade sparat mer men tack och lov så gjorde hans pappa det istället.

Den serien har jag missat så jag får kolla på tv4 play istället

Danskarna och engelsmännen är dom bästa skådespelarna enligt min smak

Tyvärr gjorde vi oss av med flera julgardiner förra året så nu måste vi köpa nya men jag har redan köpt till sovrummet men dom är cericefärgade till bara vita och silvriga julsaker i fönstret. Din lykta passar ypperligt till allt. Den kommer att följa mig resten av det lilla liv jag har kvar.

Ha nu en skön fredag
kramar från
Malin

.



http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

25 november 2016 19:48

Men vännen,, du har väl massa av år kvar att leva,, så du kanske till och mer hinner att tröttna på denna lykta.. ;-)

Mmm,, jag har nog gjort för mycket i några dagar nu.. :o((

Jag tycker också danskarna gör väldigt bra både serier och film.

Ha en jättefin fredagskväll.. // Kramar

 
Annie

Annie

25 november 2016 20:11

Har inte varit in på den sidan än ;) men kanske blir av nu haha, jag gillar ju verkligen att nätshoppa-föredrar det framför affärer :)

Duktig du är som fixar! :)

Jag har varit i Sthlm några dar .. haft det bra faktiskt, riktig "vardagslyx" kan man kalla det, bott på hotell med hjärtat, ätit på resturang och hälsat på mina föräldrar :)
Insupit positivitet ;)

Hur mår du och hur är det med det onda nu?

Sv: Tack vännen :)
Älskar ju verkligen att gå till frissan hihi ;)

Varma kramar ... :)

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

25 november 2016 20:22

Åååå.. vad mysigt det låter med hotellvistelse, äta ute osv.
MEN, gör ni det bara för att just få en lyx på vardagen eller är det helt enkelt för trångt hemma hos dina föräldrar..??

Jag älskar också att shoppa över nätet,,, finns MASSOR på denna sida,,, älskar deras julduschdraperier.

Jag har gjort alldeles för mycket i några dagar nu,,, så idag hände det som inte får hända.

Kramar om...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards