Alla inlägg den 27 november 2016

Av Annelie - 27 november 2016 09:05

.... 1:advent önskar jag er alla.

 

 

Hoppas att ni inte sliter ihjäl er idag, utan det mesta är klart.
Jag älskar 1:a advent,,, få sätta upp alla julsakerna plus klä granen.
Mer bilder kommer under tiden, så det blir en hel del julbilder frampå.

  

 

Igår när precis ALLT var klart här hemma, så tog jag mig en lång härlig varm dusch,, åå vad jag önskar jag kunde ha sjunkit ner i vårt badkar då.
Men, en lång härlig dusch vart det i alla fall.
Sen så for vi till Willy:s, vi skull bland annat ha långfranska.
För äter jag rostat bröd, eller varma smörgåsar så är jag kräsen på bröd, jag vill ha denna långfranska med vallmofrön på.
*Yammi*

Vilket fall som helst,, vi var och handlade bland annat den, en massa pålägg igen, en rökt fläskytterfilé, två flak med Pepsi max (jag som inte ska dricka läsk), det är ju salter i de.
Men, men... nu hamnade de med hem i alla fall.

 

När vi kom hem så tog Göran sig en lång dusch, det var egentligen meningen jag skulle ha rakat honom på skallen, men jag hade för ont, så vi får ta det en annan dag.
Jag började i alla fall med de dubbla smörgåsarna.
Mellan min smörgås, ja jag åt bara en och delade den så den vart dubbel.
Vilket fall som helst, jag hade bredbar skinkost, en skiva pepparsalani och tomatskiva,
Riktigt gött vart det.
Göran kom in med den till mig, för då hade jag gått till sängs.
Jag kikade på Pretty Women som gick på femman eller om det var sjuan igår kväll.
Älskar den filmen, har sett den hur många gånger som helst.
Men, jag fastnade vid den och såg klart hela också.
Göran kom in och la sig, somnade ganska så fort, så jag fick till och med putta på honom, eftersom han snarkade.

 

Idag ska jag till julmarknaden som är i Parken mellan 12-16, så jag ska försöka att vara där till 12.00, sen så får jag se om Göran vill med eller om jag tar elskotern upp.
Jag ska kika om de har en julhandduk till paradhandduken.

 

Klockan 14.00 ska vi till Paula på middag.
Trevligt, prata med henne en stund, tycker det var länge sedan sist.
Sist jag pratade med henne, var i telefonen för en dryg vecka sedan.

 

Ja, annars så har det inte hänt så mycket som jag har att berätta om.

Nu passar jag på att önska er en riktigt fin 1:a advent.

 

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards