Alla inlägg den 1 december 2016

Av Annelie - 1 december 2016 15:09

... en julklapp beställd och betald som är både till mig och Göran.
Idag på förmiddagen var vi ut en sväng på stan, jag skulle ju iväg till Posten för att hämta ut ett paket, Göran skulle till Apotetket för att hämta ut en kräm han fick utskriven igår plus migränpillrena, IFALL.

 

Innan vi gick hem igen, så var vi in på ett nyöppnat matställe här på Östergatan, där har de sallader och olika kebaber.
Idag år vi en varsin kebeb i pitabröd plus att Göran köpte med sig en kebabtallrik som han ska äta på jobbet ikväll.

 

 

Det var ingen dålig laddning med mat man fick för 39;- inklusive dricka.

Ja, jag orkade inte äta upp, resten kastade jag idag.
Förra gången vi åt kebabtallrik så tog jag med resterna hem.

 

När vi kom hem, så ögnade vi genom posten, bara en massa reklam.
Dröjde inte så jättelänge innan Göran skulle åka, eftersom han skulle in på både Dollastore och Rusta, för att handla sådant jag ville ha.
Var egentligen meningen vi skulle ha åkt dit tillsammans idag, men när jag satt här vi datorn i morse, så skickade Göran ett sms till mig, han ville jag skulle komma och lägga mig. Sagt och gjort, kröp tätt, tätt till honom.
Han kittlade och smekmasserade mina ben,, det gör ju som jag skrivit om tidigare skönont.
Så, vi låg ganska så länge, gick inte upp förrens vid 11-tiden.
Men jag älskar när vi ligger tätt, tätt ihop.

Önskar vi kunde både somna och vakna så, men den tiden KANSKE kommer i mitt liv igen.
Får vara glad för dessa småstunderna vi har nu.
Kunde ju inte alls i början på min sjukdomshistoria.

Jag hade redan varit uppe länge, laddat en maskin med köksgardinerna och dukarna vi hade på innan jultextilerna kom fram.

 

När vi kom upp och Göran hade ätit frukost och sedan drack kaffe, så var Sylvester så där riktigt, riktigt kelen av sig.

 

 

Han gick runt i Göran´s knä.

 

Riktigt kelen katt, men här är han säkerligen bekymrad om det kommer en starkt blixt rakt i ögonen.

 


Om ni minns så skrev jag ju om denna extraladdaren jag har till min mobil.  

Jäklar så bra den är, och vad fort den laddar upp mobilen.
Ett riktigt kapköp.

 

Nääee,, nu tror jag bestämt jag ska gå och ta mig en kopp te och en köpelussekatt.
Skypade nyss med pappa, mamma höll på att baka lussekatter som hon skulle ha med sig lite av när hon kommer.
*MUMS*

 

Ha nu en finfin torsdagskväll..

 

Älskade Trisse"misse"

 

En såppas närbild, så den till och med vart suddig.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards