Alla inlägg den 3 december 2016

Av Annelie - 3 december 2016 14:06

... så frågade Göran mig om vi skulle kosta på oss Kiss-biljetter med en hotellövernattning i Göteborg.
Nääee, sa jag då.... men igår vid 10-tiden så fick jag för mig, va fan vi åker, kan vara en upplevelse.
Var tvungen att ringa om rullstolsplats, och när jag väl kom fram,, ja då var allt SLUT.
Shit också,, vad skulle jag tvivla på detta för..??!!
Jaja, det är väl inte meningen jag ska se Kiss live någon gång, Göran har redan sett de för en herrans massa års sedan.

 

Idag lördag har vi letat som en TOK efter min kartong jag fick min mobil i, eftersom jag skulle ha orginalladdaren, den ska ju sitta i på den trådlösa laddaren. Vi hittade den.

  

Sedan frampå förmiddagen så gick vi ut på stan. Göran skulle hämta ut en cortisonsalva han fick hos läkaren när han var dit och sen så skulle han köpa någon / några julklappar, jag hämtade också ut en julklapp.

 

Efter detta gick vi till Öster Café och tog oss en fika.
Satt där en stund...

Efter detta gick vi hem och jag plockade ihop en jättemysig / söt gran jagh köpte på Guldfynd idag.
Den var så söt, så jag kunde inte låta bli den.

 

Visst är den gullig..??

 


Just det, vi var in på en secondhand-butik idag,, där köpte jag en julhjärta.

 


40;- tyckte jag den var värd.

Måste ju även visa er en bild på den senaste tomten jag köpte till vårt hem.

 

Visst är den mysig, med sitt hängande skägg..??

 


Annars då... nu står fläskpannkakan i ugnen *MUMS*, Göran gick tillbaks till Clas Ohlson, när vi var där idag så glömde vi ju bort att köpa en ny äggklocka, den som har en magnet på sig är suverän, för den sätts fast på kylskåpet.
Vi använder äggklockan väldigt mycket.
Hur gör du, använder du en äggklockan, går du på känn, larm på mobilen..??

 

Yes, idag hittade vi äntligen nya lampor till ljusstaken vi har här i datarummet.
Men, de hade inte sådana på Clas Ohlson, utan jag hittade de på Ica supermarket när jag var inne och handlade lite när Göran var på sitt håll på stan idag.
Vad glad jag vart,, för vi har haft såå fesligt (= dåligt) ljus de sista åren i denna stake.

 

Måste visa er,, idag satte jag på mig ett par strumpor jag haft i många herrans massa år.
Så, bra kvalité är det verkligen.

 

Jag spretade lite i tårna, för att ni skulle se bättre.

Kanonstrumpor detta,, de sitter där de ska hela tiden.
Undras om de fortfarande finns att köpa..??

Nu tror jag faktist jag säger hej för denna gång, bara en massa svammel från mig nu.
:o))


Ha en jättemysig fortsättning på din lördag, kommer i alla fall att jag ha.


 

 

Visst var dessa batteriljusen fina..??
Jag är i alla fall helnöjd..


Ha dä gött fölk...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards