Direktlänk till inlägg 4 januari 2017

Jag känner mig...

Av Annelie - 4 januari 2017 14:55

... väldigt duktig idag, har suttit nu på förmiddagen och strukit in all tvätt, utom ett par jeansshorts (som legat lääänge i stryktvätten) och ett par juldukar, inget av dessa två sakerna känns ju bråttom på nå vis.

 

 

Här har vi högen.


Tog lite tid idag,, det gör ju dels för att jag sitter och stryker, går inte lika fort för mig numera, jag spelar ju WF och kikar på Fb emmellanåt också.

  

Men, nu äré gjort och jag ska bara "slänga" mig på sängen tillsammans med en kopp te, saffransgifflar med mandelmassafyllning och några pepparkakor.
Kläderna får hänga så tills Göran kommer hem och kan hjälpa mig hänga in allt.

 

Annars..??!!
Ja just nu är det VÄLDIGT stiljte,,, händer inte så jättemycket nu innan jag åker på måndag,,, men i morgon ska jag i alla fall KLIPPAS, och det är välbehövligt, ser för djävlig ut i håret.
Nu blir det ingen mer färgning av rött frampå,,, även om många tycker jag passar bra / bättre i den färgen, men håret blir ju såååå fesligt, ingen styrka alls i det.
Så, blondering "her i come", men inte i morgon.
Jag pratade med Verana om när jag ska kunna börja blondera mig igen,,, hon sa att det behövs göras slingor först, om jag inte hinner att klippa bort färgen, men det gör jag inte i morgon, utan det blir bara en klippning helt enkelt.

 

Som ni alla vet, så tittar jag ju mycket på teven,,, men FYYY vilken skit det är på kvällarna, i och för sig så börjar det ju mycket nu igen,, börjar med Farmen på söndag,, sedan är det lite smått frampå.
Men INNAN dess.
*fyyyy*

 

Nu säger jag hej svejs för idag.
Bara ett "svammel-inlägg"

 
 
Ingen bild

Lena S

4 januari 2017 17:41

Jag säger detsamma, vilket skit det är på tv. Skönt att det blir mer som vanligt nästa vecka.

Va duktig du varit med strykningen. Jag stryker ingenting. Det rätar ju ut sej när jag tar på mej det. 😉

Kram 💜

Annelie

4 januari 2017 21:56

Ja nu är det inte mycket att titta på, får bli en hel del filmer istället.

Jag orkar inte sätta på mig ostrykna kläder, men det är väl en vana.
Men idag har jag verkligen fått betala jobbet med V.Ä.R.K...visste jag ju i och för sig om.

Ha det bäst..// Kramen

Tack för alla dina kommentarer 💞

 
Vicki

Vicki

5 januari 2017 09:43

Jonas hann kan också laga en del mat 😀. Fisk är han ingen höjdare på. Fast i går blev det lite för mycket med tre rätter 😂😂😂😂. Ja ja vad ska man säga?

Ha en härlig torsdag😀, idag var det kallt

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

5 januari 2017 12:25

Hahaha, ja jag kan förstå det var för mycket för honom, men var ni tvungna att laga alla tre rätterna på en och samma gång..??

Ja, idag var det riktigt kallt, men skönt.

Trevlig Helg..

 
Vicki

Vicki

5 januari 2017 13:49

En förpackning räcker till 2 portioner. Vi skulle äta alla 4 så då tänkte jag att vi gör alla tre eftersom vi inte visste hur det smakade. Kycklingen jag hade tagit fram räckte till alla :-).

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

5 januari 2017 14:03

Aha, ja då förstår jag..

 
wiper

wiper

5 januari 2017 14:11

Det var flitigt och så skönt när allt är klart. Nu blev det svårt för mig när jag läste om dom saffransgifflarna ;) jag som inte får äta sånt nu och inte heller smörgås mer än ibland. Jag har lite abstinens så jag får ta till alla kraft

Paketet gick iväg i går så det kommer nog inte dit förrens tidigast måndag.

Härligt att få njuta hos frissan. Det är kul att byta färg och jag själv har varit lite rödblond ett tag men nästa gång blir det lite mindre rött

Skönt att du får känna dig fräsch när du åker till rehab ett tag. Det är verkligen många skitprogram på tv nu och sätter man sig ner så nog är det paus på alla program då.

Ha nu en fin trettondag
kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

5 januari 2017 15:04

Ja, det är riktigt gött när all stryktvätt är borta, vi hade ju en del igår.
Går riktigt bra att sitta och stryka, fast jag föredrar ju att stå.
Jag som sagt var gillar ju att stryka, bara det inte är för stort, för då kommer värken i nacken, axlar som ett brev på posten.

Mmm,, det var riktigt gött att bli klippt idag, det är "nackdelen" med en kortklippt frisyr, att det blir många frissa-besök.

Ha det allra bäst vännen.. // Kramar om

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards