Alla inlägg den 17 januari 2017

Av Annelie - 17 januari 2017 12:16

... dagens lunch som består av något så enkelt som färdigköpta köttbullar och spaghetti med massor av grillkrydda och ketchup på.

Gött är det, men det finns godare.

Som middagsmaten jag tog fram från frysen förut, dels en bunke med kålpudding och sedan en bunke med sjömansbiff.
Sen har vi ju köpt mjölk eftersom vi även skulle göra en fläskpannkaka, men ingen av oss har idds göra den ännu.
  

Idag fick jag ett litet "paket" från en brevvän, jag hade skickat efter två tubar handkräm frå Oriflame som hon säljer, ska bli roligt att se vad jag gillar denna kräm.
I denna fraktpåsen hon skickade det i hade hon även lagt sitt svar till mig.
Jag har lite brev att besvara nu, men LUSTEN, vart är DEN..??!!

  

 

Med mig,,, tycker jag hostar bättre nu, verkar som der är på G att släppa en aningens i luftrören, men det är bara att fortsätta med mediniceringen.

 

Igår eftermiddag skickade jag Göran till Ica Maxi, jag ville ha en kartong Tip Top Mini + en kartong Daimstrut Mini plus att vi hade lite kuponger på gratisvaror och att man fick köpa mycket billigare.
Innan han åkte dit så åkte han vägen om vår VC, för att lämna in ett papper till min läkare, han måste ju också fylla i papprena om nytt färdtjänsttillstånd.
Har ju gått ett år nu, så nu var jag tvungen att ansöka om nytt.

 

Mmm,, som ni förstår,,, det händer inte ett endaste piss i mitt liv just nu.
Enda jag pratar med via skypen är min syster och mina föräldrar.

Annars är det INGEN... telefonen har väl aldrig i sitt liv varit så tyst som den är nu.
Men, kanske lika bra det också... orkar ju inte prata alltför mycket just nu heller.
Igår ringde det en försäljare, då drog jag "en vit lögn" och sa jag var på G till läkaren, han skulle ringa åter.
Direkt när vi hade lagt på, så blockerade jag det numret.

 

Jag kikar på Farmen, någon mer.... vem har ni som favorit i sådana fall..??

 

Min favorit är Robert.

 

 

Ärlig, rak, står för det han säger.

Av vad jag sett hittills i alla fall.


Linnea,,, det är en tjej som är på fel ställe.
Å denna som är gårdskarl denna vecka då....
Vilken översittare.

  

 

Med detta så säger jag på återseende.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards