Direktlänk till inlägg 18 januari 2017

Helt otroligt,

Av Annelie - 18 januari 2017 12:56

... redan den 18:e januari, vart har denna månad tatt vägen...??
Ändå så gör vi ju ingenting,,, just nu är jag bara hemma, har inte varit utanför dörren sedan jag kom hem i fredagskväll.
Vad gör jag då på dagarna..??
Går upp relativt tidigt, tar mig frukost och sätter mig här vid datorn för att äta den, samtidigt som jag lägger pussel på en jättefin sida.
Idag har jag även satt på två maskiner med tvätt och sedan hängt det. Gött, nu är tvättunnan tom igen.
*älskar vår tvättmaskin*

 

Idag har jag även svarat på ETT brev, har några kvar.
Jag vill SÅÅÅ mycket, men orkar SÅÅÅ lite.
  

Det är frustrerande.

 

När jag åt min lunch idag, så ringde jag även upp min son, för att dels höra hur det var med honom + att kolla läget om han visste något om killarna som vart påkörda av en långtradare när de att i sin EPA-traktor.
Killen som de fick flyga till Uppsala, är son till ett par jag känner.

Idag har jag även provat på att teckna, det är såå fruktansvärt frustrerande, när jag inte får till det.

  

Med detta lilla så säger jag hej för idag.

 

 
 
wiper

wiper

18 januari 2017 15:34

Jag tänkte samma som dig i dag, vart har januari tagit vägen, tiden går skrämmande fort. Ser att du har att göra trots att du inte varit ute. Vi kan också ha tvättmaskin i badrummet när vi flyttar och det känns toppen

Vad hemskt med olyckan, hoppas ingen är allvarligt skadad.

Du får inte ha för stora krav på dig utan teckna vidare så blir det bra till slut. Gillar nalletexten för den är så sann. Man visar inte allt

Sköt om dig nu vännen
Varm kram från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

19 januari 2017 22:08

Härligt att ni får ett större badrum så ni får plats med egen maskin,,, detta med egen maskin är guld värt.

Olyckan var ganska så hemska med dessa båda killar på 17 år.

Mmm,, detta med att teckna är ju träning och åter träning som gäller. Men, jag vill kunna NU.. *L*

Kramar om..

 
Anna

Anna

18 januari 2017 19:27

Tack för ditt mail😊
Vad behändigt med rullvagnar. Har aldrig tänkt på hur bra det måste vara.
Ja vart tar tiden vägen??? Dock går vi mot ljusare tider och det är ju positivt.
Kram

http://sneckan81.bloggplatsen.se

Annelie

19 januari 2017 22:10

Mmm.. jag älskar när Januari har gått,, för då kan man verkligen blicka framåt.

Ja, rullvagnar är kanonbra att ha vid sängen, för vi har"sängborden" i huvudgavel, eftersom vi har en så stor förvaringsmöbel runt hela vår säng, så kan vi ju inte ha vanliga sängbord.

Kramen..

 
Therese

Therese

19 januari 2017 08:56

Klockren bild!

Svar: Men åh vad underbart att han är sådan! :D Ja jag hoppas verkligen det <3 kram

http://theresequeen.com

Annelie

19 januari 2017 22:18

Mmm.. min man är bara BÄST.. // Kramen

 
Therese

Therese

19 januari 2017 09:03

Svar: Jag gick upp 20 kg när jag började på min antidepp hösten 2015, men gick ner mer än de kilona när jag slutade med dem, det är jag så sjukt glad för!!

http://theresequeen.com

Annelie

19 januari 2017 22:19

Ojj,, var det lika lätt att gå ner de kilona som att gå upp de..??

Kramen.

 
Annie

Annie

19 januari 2017 20:53

Jobbigt för dig, att du inte orkar så mycket :/
Trist att inte kunna göra så mycket ..

Har haft en dipp dag idag, känns sådär ..

Var rädd om dig :)

Varma kramar!<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

19 januari 2017 22:20

Hoppas att du kommer att få en riktigt fin fredag OCH helg.

Jag är trött på att känna mig så här som jag gör för tillfället.. :o(

Kramen..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards