Direktlänk till inlägg 19 januari 2017

Vilken dag...

Av Annelie - 19 januari 2017 21:51

... jag har haft idag.
Trött, väldigt hostig, orkeslös, noll energi.
Så, jag har faktiskt legat för det mesta, satt vid den  stationära datorn en sväng i morse, la pussel samtidigt som jag åt frukost.
Sedan har jag legat,, kikat på film och sovit.
Är sliten även nu, så bara jag är klar med detta inlägg, så stuper jag tillbaks till sängs.
Göran sover redan, han ska ju upp vid 04.40

Han är redigt trött när han har sin FM-vecka.


Han kom hem och berättade idag om att han hade haft ett möte på 1 timme med en karl från Facket som pratade försäkringar.

Göran nämnde en försäkring,,, å det är ju själva fan att jag inte hade tecknat den,, för då hade jag fått ersättning utbetalt / månad på grund av min fibromyalgi PLUS för sjukskrivningen nu.
En otroligt förmånlig försäkring,,,, åså är man SMÅSNÅL.
För "det händer ju inte mig".

  

Jahajaja, fredag i morgon,,, inget har vi planerat... blir säkerligen en hel innehelg för mig.

Jag har inte varit utanför dörren på 6 dagar,, men jag ORKAR inte.
Som jag sa,,, är så hemskt orkeslös, känner jag så när jag är hemma,, ja då skulle jag inte orka få på mig kläder för att ge mig ut också.
Nänä, är jag sjuk så är jag.
Men, sjuk vette fan...
Jag har hosta, är tungandad, orkeslös, matt... känner mig bara 
BLÄÄÄ.

I morgon ska vi faktiskt göra egen pizza,,, vi har ett sådant pizzakit, bacon och ägg har vi hemma.
Bara riven ost, färska tomater och färska champinjoner plus skinka som ska inhandlas i morgon, men det fixar Göran innan han åker hem.

Jag gillar pizza,, men det är inte detta WOW, kanske beror mycket på att jag dumpar oftast på i alla fall köpepizza..

 

Med detta så säger jag hej denna sena torsdagskväll.

 

 
 
Annie

Annie

20 januari 2017 16:02

Måste bara säga .. wow vilken bild! Så vacker ;) vart har du hittat den? ;)

Tråkigt och jobbigt för dig! Hoppas så att du ska få nån bättre dag nu<3

Vad är det för försäkring om det är ok att jag frågar? :)

Kramar<3

http://lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

20 januari 2017 19:22

Mmm.. är trött på att inte var piggelin nu. :o((

Försäkringen är en Sjuk & efterlevnadsförsäkring.

Bilden hittade jag på en väns facebook-sida, så jag vet inte vart hon har hittat den.

Trevlig helg.. // Kramen

 
Therese

Therese

20 januari 2017 18:27

SÅ fin bild!!

Svar: Ja han bor en bit bort från sin skola. Han går på en resursskola pga sin ADHD. Trevlig helg :)

http://theresequeen.com

Annelie

20 januari 2017 19:23

Mmm.. jag gillar också den bilden :o))

Aha, då förstår jag att din son har skolskjuts.

Trevlig Helg..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards