Alla inlägg den 22 januari 2017

Av Annelie - 22 januari 2017 16:25

.... finns det någon av mina läsare som är intresserad av att köpa en eller två limpor av den Gröna Pall Mall-sorten.
De är köpta på ett flyg.

Priset för dessa limpor är 300;- / st.
Skriv antagligen ett mail till mig eller som kommentar om intresse finns.

 

 

 

Denna söndag har varit seg och ändå mysig, jag har provat att "måla" lite, fixade till den väldigt avancerader middagen som bestod av fläskpannkaka idag.

 

 

Denna testade jag bara på teckningspapper, nästa jag ska göra ska göras på en målarduk.

Löjligt enkelt egentligen, men jag tycker det blir fint, beroende på vilka färger man använder.

 


Efter vår middag fick jag en dumpning, har fått det förr också av fläskpannkaka, det blir lite för mastigt för min mage.

  

Går bättre med tunnpannkakor.

Så, jag fick gå och lägga mig en stund, slumrade till i cirka 40 minuter.
Vaknade till, gick upp och gjorde oss en varsin kopp te.
Jag testade teét jag fick av mamma och pappa.

 

Smakade av jordgubbsteét idag.

Gött, men starkt.
Det behöver inte stå och dra lika länge som våra tesorter måste göras.
Men god jordgubbssmak.

 


Fick ju även lite kryddor av de.

 

Nästan för fin att öppna.

  


Resten av dagen blir slö, slapp och likgiltig.
Som det har varit här den sista veckan.
Jag kom ju hem förra fredagen (13:e), jag har inte varit utanför dörren sedan dess.

En sak till, jag har inte haft något större godissug (jag som brukar vilja ha lösgodis),,, enda jag har ätit är lite av en frukt och mandel, några småkakor drömmar plus pepparkakor.
Men, det är inte alls i de mängderna jag äter annars.
Nu har jag ätit daim mini glasss och frukt.

 
Göran köper några gröna äpplen som är så goda och sedan bananer.

Men igår kväll, sköljde godissuget över mig.
Bra att jag inte hade något hemma då.

Göran var ju till Dollarstore häromdan, för att köpa kattmat, maskeringstejp och sen så hade han köpt 8 styckena chokladbitar,,, som han även snart har tryckt i sig.

  

Nu säger jag hej för denna helg och vi syns väl i morgon..??

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards