Direktlänk till inlägg 28 januari 2017

Kan ni tänka er...

Av Annelie - 28 januari 2017 14:06

... jag följde med Göran ner till Hemmakväll, sedan var vi till Kummin för att köpa mer te plus att vi var även till Ica på Valen.
På hemmakväll köpte vi på oss en jäkla massa filmer / boxar.
Ordinarie pris var 2.736;-  men eftersom det var 50 % rabatt så slutade summan på bara 1.368;- för alla dessa filmer.

 

Nu har vi lite att göra igen... + att vi har Netflix.
Hahaha..

 

Sedan styrde jag nosen mot Kummin,,, där köpte jag på mig 300 gr After Eight te, 50 gr av en ny sorts, som jag vill prova på innan jag köper på mig mer.
Plus att vi köpte en kryddpåse också, en stark sort.

 

Sedan var vi inne på Ica för att köpa lite mejerivaror, knäckebröd, vanligt mut bröd etc.
MEN när vi stod i kassakön, DÅ kom jag på salta pinnar och en påse jordnötsringar.
Då äré bra med elskotern,,, bara att lägga i högsta växeln och köra.
  
Jag hann, kassörskan satt inte ens och väntade på våra varor, utan hon höll på med det som Göran hade lagt upp.

Sedan hem,,, då kom en tjej i vår f.d klubb för att köpa min klubbjacka.
Gött,, 1.200;- direkt i näve,, säger jag inte fy fan till.

  

Men nu mina kära läsare, ska denna kropp tillsammans med min make vältas omkull uppepå sängen, under en pläd och förshoppningsvis en BRA film.

 

Ha nu en skön fortsättning på er lördag, så hörs vi av i morgon.

  

 
 
Ingen bild

Lena S

28 januari 2017 14:39

Oj då har ni att sysselsätta er med ett tag.😀

After eight te, det låter spännande. Det ska jag kolla efter nästa gång jag är nere på stan. Där finns Kahls, dom säljer teer.

Va bra att du blev av med jackan. Bättre med pengar än när den bara hänger i garderoben.

Ha det gott under pläden. 😙
Kram

Annelie

28 januari 2017 16:20

Mmm,,, härligt att ha något att göra. :-)

After eight te är jätte, jätte svårt att få tag på.
Vet bara tebutiken i vår stad som har det,, ändå har jag frågat efter det på många butiker.

Kanon jag vart av med jackan,, den är ju såppas stor (med alla skydd osv i den) så den tog ju en stor plats i klädkammaren.
Å sen äré väl inte fy skam att få några pengar för den också.. *L*

Nu är jag uppe för att göra mig en kopp te mellan en B-film och förhoppningsvis en BRA film.

Kramen...

 
Vicki

Vicki

28 januari 2017 22:47

Tyckte du?
Jag tyckte inte att det var en bra sommar här hemma i skåneland.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

29 januari 2017 08:27

Ja, i alla fall de veckorna vi hade semester. :o))

 
Vicki

Vicki

29 januari 2017 12:41

Oj, så många filmer :-). Har ni sett någon bra ännu?

Vad gör ni med alla filmer när ni sett de?

Trevlig söndag, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

29 januari 2017 12:51

Nä, vi såg en riktig B-film igår.. :o((
Vi har kvar alla filmerna vi köper.

Ha en mysig söndag själv..

 
wiper

wiper

30 januari 2017 12:07

Jag har nyss lämnat in en massa filmer till second hand för vi skall bara spara en del och då ha in en låda och inte i väggskåp. Vilket bra pris på filmerna ni köpte. Jag ser att det är flera filmer där som jag inte sett

Vad mycket gott ni köpte. Vad härligt att du fick sålt din jacka.

kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

30 januari 2017 12:21

Ja, det är "nackdelen" med att köpa på sig filmer. VART ska de vara..?? :o//

Mmm,, vi brukar alltid vara dit och köpa MASSOR av filmer, den lördagen i början på varje år, när de säljer ut med 50 % rabatt.

Ja,, kanon att jag vart av med min klubbjacka.
Hoppas att någon nappar även på Göran´s.

Kramar om..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards