Direktlänk till inlägg 30 januari 2017

Jag har haft....

Av Annelie - 30 januari 2017 15:17

... en riktig slappar-dag idag.
Men, jag har djävulskt ont av min värk,,, värre än vanligt.
Uschamejjen, tiden mellan min morgonmedicin och middagsmedicin,,, den tiden var allt annat än rolig.

 

Lika förbenat så har jag tvättat en maskin med frotté, mätt en sak i badrummet, skrivit inköpslista till Göran som han får åka och handla innan han kommer hem.
Var egentligen meningen jag skulle åka iväg själv med elskotern, men jag har inte haft ORKEN till det idag.
Jag har suttit i sängen, lagt pussel på datorn, kikat på serien jag håller på med, tvättat en maskin frotté, hängt upp nya handdukar, ätit lunch och legat, legat.
Men, idag är det nöd tvunget.

 

 

Sorry för dålig bild, jag har fotat på dataskärmen.
Det är alltså en sådant sängbord jag vill ha,,, som är vinklingsbart.
Det jag har idag, är vinklingsbart, men det står på golvet. Tar en hel del plats.
Speciellt när rullstolen ska stå där också.

 

 

Sedan vill jag även ha denna golvlampa.
Tycker den är fräck.

 

Nu är det bara att hoppas både bordet och lampan är kvar när Göran kommer till butiken.

 

Nu mina vänner ska jag fota och lägga ut mer kläder på min FB-grupp.
*Kläder till försäljning* heter gruppen, ansök om att bli medlem och kika på alla mina kläder jag hade som smal.
Många av plaggen är inte ens använda, de flesta är använda max 2 ggr.
Hade så mycket kläder, så jag hann ju aldrig att använda allt så mycket.
Men, kika in vettja.

Ha en jättehärlig fortsättning på er måndag, ska jag försöka att ha.
Kramen till er alla.
PS. Än en gång, TACK åter TACK till er som kommenterar. DS.

 
 
Annie

Annie

30 januari 2017 19:20

Så drygt för dig .. Tar du mycket mediciner?
Jag tycker du är duktig som gör det du kan :)<3

Sv: Ja han är så söt, det är ramses han är hel svart ;)
Ja jag är verkligen glad att jag ändå kan träna det jag kan :)
Tacksam för det :)

Många kramar .. :)<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

30 januari 2017 20:49

Usch ja...jag äter skrämmande mycket mediciner 😔
Ja, jag måste försöka mig på att göra något...fast det är riktigt tufft.

Mmm..jag gillade den kissemisse.

Ja, det förstår jag du är stolt över dig själv, när det gäller träningen. Det SKA du vara också.

Massa krams...💖

 
Vicki

Vicki

30 januari 2017 22:13

Han började att kräkas senare så han mådde inte bra. Vet inte om han åkt på någon form av magsjuka för det var inte som vanligt. Så han kunde inte flyga idag heller. Så han stannar någon dag innan han ger sig av 😀.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

30 januari 2017 22:16

Uschamejjen...
Han åt inget ute så han vart matförgiftad..??

"Gött" för dig att få ha honom hemma någon dag extra...fast det är tråkiga omständigheter.

 
Therese

Therese

31 januari 2017 09:18

Hoppas din tisdag blir bra :)

Svar: Ja det är så underbart att bada, jag älskar det, även fast jag inte har ro att ligga så länge haha. Men åh, håller tummarna för att du en vacker dag ska klara av det :) kram

http://theresequeen.com

Annelie

31 januari 2017 13:42

nu är klockan 13.40 och jag har bara legat idag. Nä, nu ljuger jag,,,, jag har ju satt på en maskin med tvätt som jag snart ska hänga,,, sedan tar mig senare lunch.
Gött att bara ligga uppepå sängen under en härlig pläd och kikat på en serie på Netflix.

Mmm.. min STORA dröm är att jag kommer upp helt och hållet på mina ben,, så jag kan börja leva som jag vill igen.

Kramen..

 
Liten Uggla

Liten Uggla

31 januari 2017 12:50

För att slippa den där dippen mellan pillren har jag morfinplåster, de släpper ifrån sig ett visst antal mg/timme. Men det beror ju lite på hurdan värken är, för mig fanns det inget alternativ till morfin - värken var så överjävlig. Och så beror det ju på vad läkarna tycker, de som du träffar uppe i Uppsala alltså. Det tar ju inte bort värken helt men tar de värsta topparna så att värken inte är överjävlig utan "bara" jävlig...
Käckt sängbord du hittat! Hoppas du har en hyfsad tisdag vännen! Kramisar! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

31 januari 2017 13:47

Bra med morfinplåster,,, enda nackdelen med plåster tycker jag är att de sitter ju inte som de ska. Jag hade ju östrogenplåster när jag kom in i övergångsåldern,,, men jag tyckte de var jobbiga att ha.

Men, JOBBIG värk har jag nu, faktiskt bra mycket värre än vanligt.. :o((

Mmm,, använder faktiskt sängbordet just nu, kanske lite för högt, men det går nog att ordna till, tror jag. Får höra med Göran när han kommer hem.

Ha det bäst kära du... // Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards