Alla inlägg den 18 februari 2017

Av Annelie - 18 februari 2017 14:23

... hej från detta gråa Skåne-land.
Hur har ni det..??


Med mig är det fortfarande lite si-så-där. 

Värken är JOBBIG, min "down-känsla" är inte den bästa.

  
Ligger för det mesta och kikar på teven nu.
Igår såg jag en film som heter Livet går vidare.

  

Klart sevärd.

Idag kikar jag på en film som heter Belägringen av Jadotville.
En sann berättelse, är en krigsfilm, men jag gillar det också, speciellt om de är sanna.
 

I denna film spelar Mikael Persbrant Dag Hammarsköld.

 

Jag har just nu ätit mat, som idag bestod av uppstekt potatis, stekt falukorv och stekt ägg.
Men, det gick inte, åt inte alls många tuggar innan det kom upp lika fort.
Undrar om det beror på att det är för fett för min mage.

Så, nu dröjer det inte länge förrän jag är hungrig igen.

  

Göran har åkt staden runt idag, han har varit till Willy:s, Lidl och Citygross.
Han köpte det jag ville han skulle köpa till mig, plus lite till.

  

På tal om Göran,,, han har fastnat för tv-serien Ice.

 

Denna säger han ska vara kanon,, så det är en serie jag får försöka att "fastna" vid..
Någon som sett den..??

 

Resten av dagen blir det fortfarande sängen med teve-tittande för min del, skidor på teven för Göran´s del.
Sen så får vi se om vi får lust till att frosta av frysen efter skidorna är slut, eller om vi tar det i morgon.
Måste få mer ordning på vad vi har på hyllorna igen.

 

Ja, med detta så passar jag på att önska er en fin fortsättning på denna lördag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards