Direktlänk till inlägg 21 februari 2017

Nu ni jäklar...

Av Annelie - 21 februari 2017 13:10

... annama ska jag bli "sexy for my man".

  

Jag fick hem paket från cellbes,,, där jag hade köpt mig ett ärmlöst linne, en ny pyjamas (älskar att gå i pyjamas, ja även att sova i) och "sexy" trosor.

 

Hihi, ja här ser ni mina nya långa trosor (mammelucker som det hette förr), jag tänkte de kan vara goda att ha på sig när jag sitter som jag gör.

När jag åker elskotern brukar jag även ha på mig benvärmare,,, det är JÄTTEgött.
Kanske inte det snyggaste,, men det skiter jag i, måste ju försöka att hålla sig varm.

Skulle behöva ett par benvärmare till, kikade på Wish och där hade de massor, så det blir säkerligen att köpa därifrån.
För ärligt talat, jag vet inte om det finns att få tag på någon annanstans.

 

För att återkomma till mitt Cellbes-paket idag,,,, tyvärr var linnet lite för tajt, jag vill inte att folk ska kunna räkna mina valkar.
Göran provade det, för stort till honom (det är ett herrlinne jag skickat efter), tillbaks med det och beställde större storlek, så få vi se om det blir bra.

Sen en älskad pyjamas till, älskar som sagt var mina pyjamasar.

 

Gött med mudd nertill på benen, enda "nackdelen" är att det är en kortärmad överdel, hade varit gött med lång ärm.
Jaja, jag kan inte få allt.

 

Tänk idag,,, direkt när jag vaknade så kände jag för att komma ut lite,,, men ju längre tiden gick, ju mer försvann lusten att åka ut en sväng.
Jag skickade Göran till Posten så han hämtade paketet och sen så ringde han och frågade om jag ville ha dessa braiga värmeljus från Nille, de hade erbjudande, två paket för 129;-, annars så kostar ett paket 90;-

 

8 timmars brinntid är det på dessa plus att de är ju i en plastkopp, så de är finare att använda i glasljuslykta.

 

Hmm.. "retar" mig lite på att jag inte kom till varken Netto eller Lidl idag,,, men än är det inte för sent.
*ler illmarigt*

Det är två varor jag skulle vilja ha,, ja en av de visste jag jag skulle köpa, den andra ville jag kika på först.

 

 

Dessa har vi köpt förut,,, otroligt goda smakrika.
De är verkligen starka.

 

Sen är jag otroligt nyfiken på denna tebryggare.
Nackdelen är att den kostar 599;-
Kanske liiite väl mycket.
Men, är den bra så är den.
Kunde ju välja vilken värme man vill ha på den, vad mycket te det är i den plus att man kunde även använda den som vattenkokare.

Som ni säkerligen redan har förstått så dricker ju inte jag kaffe,,, men däremot en massa te och det ska vara löste.

 

I morgon ska jag försöka komma till bokhandeln, annars så får Göran åka dit,,, han vet ju vilka två böcker jag vill ha.
Han ska eventuellt köpa sig en egen bok också, tydligen någon kille i KISS som skrivit en självbiograf.

 

Ja, med detta så säger jag hej och på återseende hoppas jag.
Ha nu en riktigt mysig fortsättning på er tisdag.

Varm KRAM till er alla.
Inte att förglömma.
TACK och åter TACK till alla mina nya läsare och som kommenterar.
Jag blir som ett barn på julaftonen, när jag ser att någon kommenterat.
Så, fortsätt gärna med det.

  

 
 
Annie

Annie

21 februari 2017 16:34

Håller med dig om kommentarer! det blir man såå glad av :)
Så kul att se det när man loggar in ;)

Vad kul med lite nytt för dig ! :)

Ja jag har arb tränat idag för första gången och det gick ganska bra tror jag :)

Sv: Tack så mycket! ;)
Älskar verkligen min träning, det märks nog haha ;)

Varma kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

21 februari 2017 19:12

Jaa,, det är kanonkul när man ser man har fått någon kommentar av något slag.

Hihi,, ja att skicka efter är kanonkul,, gör jag faktiskt med det mesta. Finns ju inte så mycket i BIG SIZE i butikerna. :o((

Mysigt med arbetsträning,, vad länge har du varit hemma och sjukskriven..??
Arbetstränar du 2 timmar / dag nu..??

Kramar om..

 
deninrekampen

deninrekampen

21 februari 2017 19:53

Sv: Tack vännen för dina stöttande ord! Känns i hela hjärtat! <3

Oh såg mysig ut den med stjärnor! Men skulle nog med velat ha långärmad! Jag vill kunna välja lite ibland om man vill ha kortare ärmar eller lång!

Har en låååång kofta därifrån som jag nästan bor i här hemma! :D

Hur mår du idag? Kram

http://deninrekampen.bloggplatsen.se

Annelie

21 februari 2017 21:47

Roligt att du blir glad över det lilla jag kan göra.

Mmm, jag har pyjamaser som är både lång och kortärmade....använder den som är kortärmad mest.. *L*

Tyckte jag kände mig lite bättre i förmiddags...till och med så jag hade kunnat tänkt mig åkt ut en lite stund.
Men de tankarna försvann fort 😢

Kramar...

 
Ingen bild

Lena

21 februari 2017 20:36

Jag köpte korta benvärmare från wish, jättesköna. Jag fryser jämt om vristerna.

Nä pyjamas används inte, sover som vår herre skapat mig, mysigt kan det ju bli när man har gubben bredvid sig, fniss😄😆😘

Har beställt böcker från cdon, hoppas att de kommer snart😋

Krampådig😆

Annelie

21 februari 2017 21:50

Mmm..jag ska också beställa sådana därifrån.
Är också ofta kall om fötter, fotleder och vader.

Jag sov alltid näck innan jag vart så här sjuk, låg tätt ihop med gubben då.

Får se om jag ids komma iväg till bokhandeln i morgon.

Kramen..

 
ullie

ullie

21 februari 2017 23:53

mysigt att skicka efter o bra för dej som inte kanskr är ute så då
men alltså det DÄR är mina bästa favvo ljus de bästa som finns älskar dem *! vet du vi åker typ 5 mil för att ja vill köpa de där nille finns inte här hos oss synd älskar den affären massa ullie saker där ha ha

fin onsdag o ja sakerna va jätte fin gillar oxå mest dock långärmat kram

http://weberskold.blogg.se

Annelie

22 februari 2017 07:32

Mmm...håller verkligen med dig, absolut de bästa värmeljusen som finns i alla fall av de jag testat, och det är en del.
Hörde av en annan bloggvän att även de danska värmeljusen på Netto ska vara bra, men de har jag inte testat ännu.

Ha nu en superduper onsdag, här står det som spö i backen.. * TRÅK*

Kramar...

 
Annie

Annie

22 februari 2017 16:21

Sv: Tack så mycket!
Gillar verkligen att fota .. :)
Ännu en kreativ sak, det är verkligen min grej ;):)

Ahh började igår med arb träningen, gör lite mer än 2 timmar per tillfälle för jag arb tränar inte 5 dagar i veckan ;)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

22 februari 2017 16:50

Jag gillar också att fota,, köpte mig till och med en systemkamera,,, men tyckte det var klumpigt att dra på. Så då fick jag en kanonbra kompaktkamera av Göran när jag fyllde år ett år, en numera använder jag bara mobilen.

Mysigt med arbetsträning där du är...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards