Direktlänk till inlägg 24 februari 2017

Sitter med mitt nya sängbord....

Av Annelie - 24 februari 2017 20:00

.... och ska få till ett blogginlägg denna fredagskvällen.
På teven går Samir Badran-vägen till toppen, slötittar bara i brist på annat.

Jag låg och kikade på filmen Never go back med Tom Cruise.

 

Men, såg inte klart den eftersom jag somnade till en sväng.

 

Sedan gick jag upp och tog mig en lång het dusch,, sedan satte jag mig på min nya pyjamas.

*Nöjd*

 

Göran har haft städdag idag,,, jag har legat mestadeles till sängs,, satt och la lite pussel vid den stationära datorn då han bytte rent i sängen och städade sovrummet,,, sedan gick jag in och la mig.

Har inte ens orkar tagit hand om blommorna idag,,,, får ta de i morgon.
Jo just det,, jag betalade räkningarna idag också,,, men de dras först på måndag.
Sedan ringde jag till ett ställe,, för att höra om man slapp en avgift om man hade autogiro,,, men se det gjorde man inte,, nä då kan de fortsätta skicka fakturan också.

 

Har inte ett endaste dugg planerat denna helg..
Blir väl till att göra djupdykningar i sängen, som vanligt.

:o//

 

Jag bad Göran fota alla mina tatueringar idag,, så nu kommer det lite bilder efter varandra.

 

Detta var min allra första tatuering som sitter nere på höger ben. Gjorde djävulskt ont så det är ett under att jag har 7 st till.
Tyvärr så är alla bilder tagna med blixt,, så de är inte helt hundra.

 

Detta är en tatuering som är på ovansidan av min höger underarm.
Gjorde den i röda hjärtan först,, men den var såppas dåligt ifylld, så jag fyllde på med svart.
Är lite "ånger" på denna, skulle aldrig ha haft ifyllda hjärtan, jag skulle bara ha gjort konturer.
Funderar på om jag ska göra en coverup på denna så småningom.

 

Denna söta lilla uggla sitter på ovansidan på min vänster underarm.

 

Sitter på min vänster underarm,, skulle jag ha gjort en tatuering idag... hade jag aldrig gjort denna.
Men, jag ångrar den ändå inte.

 


Sitter på vänster överarm.

 

Sitter på höger överarm

 

Sitter nere på vänster sida av ytterbenet *Hmm.. heter det ytterben..?? * :o))
Denna är en tatuering jag är glad över, står ju både mitt och Göran´s namn i den plus vårt bröllopsdatum. Så, denna tatuering har både jag och Göran likadana.

 

Denna har jag i nacken,, både den lila rosetten och texten är just på grund av Fibromyalgin.

 

När jag sitter i rullstolen vid datorn, så brukar alltid Sylvester alltid komma och pipa runtomkring mig,, då vill han upp i mitt knä för att bara gosa.

 

Här fick jag pussa runt på honom hur mycket jag ville,, han bara njuter.

 

Sedan satt han i solen och njöt.

 

Med detta så bjuder jag på en sorgsen blick från denna "låga" kvinna.

Kram på er alla.

 

 
 
Vicki

Vicki

24 februari 2017 21:50

Blir Staffanstorp för vår del, ligger närmast.

Trevlig helg, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

24 februari 2017 22:08

Staffanstorp tyckte jag hade en större butik på nå vis....eller så är man väl så van den här.

Trevlig helg önskas tbx.

 
ullie

ullie

24 februari 2017 23:01

ja men att de inte ska städa o andra gör allt överdrivet städning i stället antingen eller. förstår att man blir beroende så javill oxå ha en . Köpte ju diskmaskin det bästa jg gjort så mycket tid det sparar.
ja de e så gosiga särskilt när de vill de där små .. så fin han e

http://weberskold.blogg.se

Annelie

25 februari 2017 08:31

Många som frågat oss om vi inte ska skaffa oss en diskmaskin. Men när, vi är ju bara 2 personer i vårt hushåll. Men "saknar" en då mina föräldrar är hos oss.. 😀

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards