Direktlänk till inlägg 1 mars 2017

Vart ett sent...

Av Annelie - 1 mars 2017 22:01

... inlägg idag.
Ärligt talat så trodde jag inte det skulle bli något överhuvudtaget.
Dagen har varit jobbig, har varit fruktansvärt TRÖTT , haft mer ont än vanligt, varit ledsen, har inte vetat vad jag skulle göra (fast jag varit / är trött), tog fram skissblocket men det kändes bara jobbigt, har försökt koncentrerat mig på film, men inte ens det har varit skoj.
Varit på dåligt humör ikväll, ledsen så tårarna rann rejält förut,,, har haft HEMLÄNGTAN, hem till Värmland, närheten till min familj.

  

Jobbig dag med andra ord.

 

Nu ikväll har jag suttit och kikat om jag kan söka någon fond till sommaren, har hittat ett par, men ska leta vidare.
Så, detta ska jag också ta upp med min läkare när jag ska dit den 10:e mars,, för det ska ju vara läkaintyg med på ansökningarna.
*Förstås*

 

Hoppas att morgondagen känns bättre,,, för sådana hära dagar som idag,, de är enbart JOBBIGA.

 

Ja, jag har väl egentligen inte så mycket mer att skriva om.
Ville bara "visa" mig.

Ha dâ gôtt alla.

 

 
 
ullie

ullie

2 mars 2017 00:22

usch känner igen men det liksom "rinner över" o man bara känner sej ledsen ledsen. förstår om det är extra jobbigt för dej me ensam het så.

hoppas o önskar att morgondagen blir lättare o bättre kramar

http://weberskold.blogg.se

Annelie

2 mars 2017 08:36

Ja, det är riktigt jobbigt när ensamheten tränger sig på så rejält.

Hoppas också att denna dag känns bättre.

Kramen..

 
Therese

Therese

2 mars 2017 13:03

Jag är med riktigt trött idag..

Svar: Ja det är cirka 20 mil mellan mig och A:et :) Som det ser ut nu så kan vi träffas varannan helg om han inte ska jobba. Ja jag är ju van vid att ha han vid min sida med, därför det känns så svårt <3

http://theresequeen.com

Annelie

2 mars 2017 13:35

Mmm.. varannan helg är lite för lite att träffas när man älskar varandra.
Visst, det hade ju gått bättre om ni vetat att det bara är för en tid,, men det kanske det är också, eller har han flyttat för gött..??

Ha en finfin torsdag.. // Kram

 
wiper

wiper

3 mars 2017 09:33

Förstår att det blivit för mycket och det är ju inte konstigt alls. Sen när man läser på skylten längst ner så vet jag inte hur jag skulle orka all denna smärta. Jag tycker det är nog med ländryggen ändå vet jag att många har det mycket värre.

Många varma kramar från
Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

3 mars 2017 10:34

Mmm.. det rann över igår när jag pratade med min syster. ;o((
Hon förstår mig också,,, ingen som inte varit i denna sits kan ju förstå fullt ut,, men sedan finns det de som förstår mer eller mindre.

Skylten på detta inlägg beskriver ens värk SÅÅÅ bra,, denna PLUS smärtorna jag har i ländryggen, höfterna och knäna,,, ja hela benen från höft ner till fötterna.

Trevlig Helg.. // Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards