Direktlänk till inlägg 4 mars 2017

Fick en...

Av Annelie - 4 mars 2017 06:33

... en utmaning som jag tänkte jag skulle nappa på.

 

Fem saker jag inte kan leva utan:

 

* Min rullstol (TYVÄRR, hoppas innerligt jag kan det i framtiden)
* Mina skype-samtal med min familj hemma i Värmland
* Min mobila

* Min stationära dator
* Vår bil

 

Fem saker jag vill göra i mitt liv:

 

* Bli KVITT min rullstol och bli gående igen
* Resa till Maldiverna, vill ha en enbart sol & badsemester

* Flytta hem till Värmland igen
* Hoppas att jag blir farmor i framtiden, då ska det snosas med en bebis. 

* Jobba mina 50 %-en

 

Fem saker jag är värdelös på:

 

* Baka (gör det aldrig)

* Knipa käft när jag är förbannad

* Gå på toaletten och göra nr.2
* Komma ihåg saker UTAN min kalender (som jag nu har tappat bort, vet EJ vart den är = katastrof)

* ??????? = Jäkla så bra jag är   

 

Fem saker jag är rädd för:

 

* Döden
*Mer sjukdomar
* Mista någon i min familj
* Förlora min älskade make

* Mista våra ÄLSKADE kisseherrar

 

Jag skickar denna utmaning till de som vill, skoj med sånt här i bloggen ibland.

 
 
Annie

Annie

5 mars 2017 09:50

Kul att läsa om dig vännen! :)
Dem är roliga dessa listor, både att skriva och läsa :)

Hoppas du får en hyfsad och bra fortsättning på helgen<3

Kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

6 mars 2017 00:02

Ja, jag håller med dig i det du skriver.
Älskar att både läsa och skriva.... :o))

Mmm.. helgen har faktiskt varit okej.

Kramar..

 
wiper

wiper

5 mars 2017 15:32

Jag hoppas verkligen du kan gå själv så småningom och längst ner där du har listan på vad du är rädd för. Det stämmer helt på hur jag känner. Du har fått in lite humor också ;) när du beskriver saker. Jag hoppas alla dina önskningar slår in för det är du värd. Du är så snäll, givmild och gullig så jag blir rörd. Du får verkligen kämpa och jag beundrar dig men förstår att det är svårt och tar på krafterna.

Sköt om dig
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

6 mars 2017 00:12

Tack, vad gulligt du skriver.
Jag sitter faktiskt här och ler gött åt din kommentar.
Var riktigt roligt att få läsa positivt om mig själv...vart faktiskt rörd nu.
Mår jag som jag gör nu,,, då behövs det inte mycket.

Varma Kramar min vän..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards