Alla inlägg den 7 mars 2017

Av Annelie - 7 mars 2017 15:01

... dag det har varit idag.
Göran sa också det, innan han cyklade till jobbet.

 

Han var till Posten och hämtade ut två paket åt mig, ett paket från discshop.se, det paketet innehöll 5 styckena DVD-filmer.
De blir nog de sista filmerna vi köper på BRA länge,,, hädanefter kommer vi till att köpa enbart TV-serier och andra serier vi vill ha.
Blir för mycket här hemma.
Vi vet ju inte till slut vart vi ska göra av allt.

 

Sedan skickade jag efter bland annat jeans från cellbes.se, men de har varit restnoterade fram tills nu.
Storleken jag tog är lite för stor, för jag kan dra på och av utan att knäppa upp de, men jag behåller de ändå.

 

 

Jag tyckte dessa var lite småfräcka, även om inte alla knappar syns när jag bara sitter, men ändå.

 


Filmerna jag skickade efter.

         

Hoppas att det är filmer som är sevärda.

 


En sak till som vi har klickat hem från nätet idag är en sänggavel.
Vi kikade runt på olika sänggavlar, så vår säng kommer högre upp mot väggen, eftersom den vi har idag kan vi har saker, typ filmer även på kortsidan (vi kan INTE ha det, eftersom vi har vår stora förvaringsmöbel runt sängen) och sedan så kan vi ju ha prydnadssaker bakom vårt huvud, visst snyggt.
Men det tar plats och det är ju DEN platsen vi behöver nere vid fotänden nu.
Vi föll som käglor när vi såg denna, ååå vad den tilltalade oss direkt.
Vi diskuterade fram och tillbaks,,, för ni alla vet väl att huvudgavlar INTE är billiga precis.
  
Men, vi skickade efter den.
Kommer att bli megasnyggt här hemma.

 

Fast vi ska inte ha sängborden,,, vi får ju som sagt var inte plats med sådant.

Jag har ju rullvagnen vid min säng, Göran får väl ställa sin väckarklocka i lådan och ha den öppen nattetid.
Både för och nackdelar med att ha detta möblemang vi har runt vår säng,, men jisses vad det sväljer täcken, kuddar, prydnadskuddar, sängkläder osv bra.

 


Jag har tvätten en maskin med 40-tvätt, hängt den och väntar på att en maskin till blir klar,, bara jag har hängt den så ska götta ner mig på sängen tillsammans med Sylvester, pläden och några kuddar OCH en av filmerna jag fick hem idag.

 

Nu passar jag på att önska er en trevlig fortsättning på denna tisdag.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards