Direktlänk till inlägg 9 mars 2017

Ibland så...

Av Annelie - 9 mars 2017 14:48

... kan det bli någon glädjande nyhet också.
Det vart det idag, när jag kikade på min deklaration,,, YES, får tillbaks en summa som kommer att kännas.

  

Idag ringde Göran till ett annat företag för att höra om de hade denna huvudgavel där.
Får se vad vi får för svar,, annars så har vi ytterligare ett företag,, men de har bara utställningsexemplaret kvar.
Visst,, en sänggavel gör väl inte så mycket,,, värre med en säng / soffa... ja sådan som ungarna kan hoppa i, i en möbelaffär.
Samma när vi köpte vår husbil, vi ville ha en helt ny från fabriken, för vi ville inte ha någon där folk hade varit och ryckt, slitit i alla möjligt.
Är DU noga med sådant, eller köper du gärna visningsexemplaret..??

 

Idag har varit / är fortfarande en PISSDAG kroppsligt (ja, även vädermässigt),,, ja mina besvär nertill, jag har så F*******T ont eftersom jag satt uppe för mycket igår, och det kommer ju som ett brev på posten dagen efter, oftast redan på kvällen.
Igår fick jag ett telefonsamtal, skyddat nummer åså säger en snorkig sköterska att det var från Kattens Läkargrupp,,, NEJ tänkte jag direkt, eftersom jag har läkartid hos min läkare i morgon fredag.
Men, hon ville bara flytta fram min tid 30 minuter, phuu.
Ska verkligen bli gött att träffa honom i morgon.

 

Nu så, ska jag bara ta mig en kopp te, ett par hårda smörgåsar ELLER skorpor och sen stupa tillbaks på sängen ihop med någon bra film / serie.
Jag skrev upp några serier på Netflix, som verkar intressanta.

Kan ni någon bra,, både film och serie, please, säg de till mig.
Jag som ni redan VET, tillbringar ju mycket tid framför teven.

 

Hihi, IDAG först, kom räkningen på sjukresan upp och hem till Uppsala, jag menar jag åkte upp den 9:e och hem den 13:e januari, så 2 månader efteråt kommer fakturan.

 

 

 
 
Bettan

Bettan

9 mars 2017 17:07

Jag som inte gillar filmer för jag inte har tålamod..tycker allt e skit i stort set. Det är ingenting som roar eller lockar,förrutom homeland och mr selfridges.
Homeland kunde jag inte gå på muggen utan att sätta på paus.

Sen detta me visningsex eller ej. Allt beror på priset och hur slitet det är.
Dom var inte snabba med räkningen precis..lustigt. Nä..nu är det bingen för mig..klockan är 23..natti

http://Guldivardan

Annelie

9 mars 2017 23:03

Jag har ju inte så jättemycket annat att göra när jag är så mycket till sängs,,, för teckna måste jag verkligen känna för att göra.

Homeland har jag hört ska vara bra,, den har vi alla säsonger på DVD, men tror jag ska leta upp den på Netflix.

Ha det gött "där borta"

 
ullie

ullie

10 mars 2017 12:20

gnäller på skitvädret som gör så me våra kroppar så himla ont ja me i allt
ja så himla skönt det ska bli med egen tvättmaskin
Här har jag nu suttit o skrivit min egna remiss om knät får se hur det går. han hade bara skickat en på ryggen ja orkar inte detta mera o hans chef ringer inte tillbaka
kramar o fin fredag

http://weberskold.blogg.se

Annelie

10 mars 2017 20:12

Tyvärr, den värken jag har nu har inte någon betydelse på min värk. Lika illa både i värme, kyla, disigt, grått, soligt väder.. :o((

Mmm.. tvättmaskin är värt guld.

Håller tummen att din egenremiss kommer att hända något snabbt med. SJUKT att man måste skriva sin egenremiss.

Ha nu en riktigt fin helg.. // Kramen

 
Therese

Therese

10 mars 2017 16:41

två månader efter? :O

http://theresequeen.com

Annelie

10 mars 2017 20:12

Mmm,, det är ju nästan så man glömmer bort det.. hahaha.

 
Therese

Therese

10 mars 2017 17:47

Svar: Jag blev utskriven idag och får jag inte jätte ont igen eller feber så blir det ingen operation :)

http://theresequeen.com

Annelie

10 mars 2017 20:13

Gudars vad härligt,,, så nu vart du utskriven med tabletter istället.??
Håller tummen att även din värk avtar mer och mer.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards