Direktlänk till inlägg 11 mars 2017

Ett tidigt inlägg..

Av Annelie - 11 mars 2017 08:03

... idag.
Vaknade redan klockan 06.30, gick upp ja då satt Göran i soffhörnet och kikade på film.
Jag tog mig frukost, satte mig vid den stationära datorn, och kikade runt lite.
Köpte en ny vuxenmålarbok från en säljsida på Facebook.

Har satt på en tvättmaskin också, lika bra att tvätta sängkläderna som byttes igår, så är de undan.
Jag sa det till Göran, att du inte har börjat med din diamant-tavla istället för att sitta vid datorn.
Hade han inte tänkt på.
Ska jag vara ärlig,,, jag tror inte det kommer att hända han sätter sig med detta.

  

Han har köpt det i alla fall.

 

NU... tänkte jag jag skulle köra en frågestund.

 

Fråga mig vad ni vill, svarar såppas ärligt som jag vill gå ut med här i bloggen, jag kommer även att länka er blogg om när ni frågar något, har ni ingen blogg så skriver jag ju bara ert namn.

Så FRÅGA PÅ...!!!

 
 
Ingen bild

Lena

11 mars 2017 08:48

Här vaknade jag också vid 6.30 , gick upp o duschade. Solen skiner och fönstrena är smutsiga☀ vad är diamanttavla för något?
På programmet idag....ska nog ta en tripp till sekondhand och kika lite.

Annelie

11 mars 2017 16:51

Mmm.. snacka om fönsterna, slog en slint till Göran om det idag,,, så får väl se när han tar de.

Diamantavlor är pärltavlor men med helt andra pärlor,, tavlorna blir skitsnygga.

 
icaibloggen

icaibloggen

11 mars 2017 15:35

Vad är din högsta önskan?

Är du beroende av något? (nu menar jag inte alkohol och sådant utan mer saker och så hihi)

Har du någon favorit blogg?

Har du någon blogg du besöker dagligen?

Ångrar du något i ditt liv?

Vem är din närmsta vän?

Hihi lite frågor igen, kanske kommer på fler ;) kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

Annelie

12 mars 2017 09:27

Så, då har jag svarat på din frågor..
Tack för de..

Kramen..

 
Vicki

Vicki

11 mars 2017 16:12

Vilket underbart väder!! Känns som vår i luften och man har sett många ute idag.

Vad har ni hittat på?

Ja, jätte fin rosa färg på rosorna. Annars är lila en favorit färg.

Ha en underbar lördag,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

11 mars 2017 17:02

Idag har jag mest legat och tittat på teven, tvättat en maskin med tvätt som vi dragit och hängt.
Göran har kikat på skidor hela dagen lång, var bort till Ica på Valen vid 16.30-tiden

Ha själv en fin kväll

 
wiper

wiper

11 mars 2017 16:21

Jag har själv köpt två såna målarböcker med pennor men har inte kommit igång än för det har kommit för mycket emellan.

Hur många år har du bott i Trelleborg?
Är din man värmlänning också?
Har du som mig bytt arbeten många gånger?
Har du barndomsvänner kvar i Värmland?
När drabbades du av fibro?
Jag gissar att du är en högvarvare också?

Vilken är din älsklingsmat?

Nu tog det stopp och jag hoppas jag inte ställde så närgångna frågor

Ha en skön eftermiddag och kväll
kram från
Malin

Kul med frågestund. Nu blev jag inspirerad

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

12 mars 2017 09:28

Tack för dina frågor, nu finns svaren i bloggen.

Ha en skön söndag.. // Kramen

 
Bettan

Bettan

12 mars 2017 02:47

Hej igen.
Jo detta med kedjetäcka..varför har man det och vad gör det för nytta?
Du kanske redan skrivit om det men just nu poppade det upp för mig.
Känner man sig mera trygg och ombonad ?
Tänkte när man har ont i kroppen så ska man ha nåt som tynger..går inte ihop.

http://Guldivardan

Annelie

12 mars 2017 08:52

Jo, det är som du säger. Man känner sig mer ombonad, en trygghet. Ibland orkar jag inte ha täcket på mig, beroende på värken, men för det mesta har jag det,,, är sååå ljuvligt gött att bädda in sig som en kåldolme.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards