Direktlänk till inlägg 12 mars 2017

Svar på lite...

Av Annelie - 12 mars 2017 08:59

...frågor jag har fått från tre bloggvänner.

 

Första vännen som har bloggen :

 

http://nouw.com/icaibloggen

funderade:

1) Vad är din högsta önskan ??


SVAR: Att jag blir fullt gående igen.


2) Är du beroende av något ??

 

SVAR: Närhet, trygghet, pussar & kramar. Te, sällskap ibland


3) Har du någon favoritblogg ??

 

SVAR: Ja då, det har jag.

http://wiper.bloggplatsen.se
http://lifebyannie.bloggplatsen.se
http://guldivardan.bloggplatsen.se

 

4) Har du någon blogg du besöker dagligen ??


SVAR: Ja, alla jag har länkade läser jag varje dag

 


5) Ångrar du något i ditt liv ??

 

SVAR: Njaa, jag skulle nog ha velat rest mer.

 


6) Vem är din närmsta vän ??


SVAR: Naturligtvis min make Göran, men ska det vara en annan vän så är det vännen Paula

TACK så mycket för dina frågor.
   

 

Sedan har vi vännen som har bloggen

 

http://wiper.bloggplatsen.se

 

1) Hur mångar år har du bott i Trelleborg ??

 

SVAR: Ganska så exakt 10 år, den 17.e februari flyttade vi in i denna lägenhet vi fortfarande bor i.

 

2) Är din man också värmlänning ??

 

SVAR: Jajamensan, han är ytterligare 10 mil norröver därifrån jag är uppväxt, MEN, han är född i Helsingborg, han var 3 år när de flyttade upp till Värmland.

 


3) Har du som mig, bytt arbete många gånger ??

 

SVAR: Njaa,, några gånger har det blivit. Men, jag har oftast bara bytt arbetsplats, men ändå jobbat med detsamma.

 

4) Har du barndomsvänner kvar i Värmland ??

 

SVAR: Ja, Gunilla, sedan barnsben.

5) När drabbades du av fibro ??

 

SVAR: Njaa, jag vet inte exakt,,, vet bara jag har haft det i mååånga år, då snackar jag alltså om 25-30 år, men ingen visste ju VAD jag hade ont av.
Fick det på "papper" 2007.


6) Jag gissar att du också är en högvarvare ??


SVAR: Både ja och nej,,, ibland vill jag det ska hända massor, men ibland vill jag inte det ska hända något.
Jag är såå otroligt glad att jag inte är rastlös numera, som jag var i min ungdom.



7) Vilken är din älsklingsmat ??

 

SVAR: Finns massor, men måste jag bara välja en rätt, så blir det nog sjömansbiff.

 


Tack så jättemycket för dina frågor.
  

Till sist har vi frågor från vännen som har denna blogg

 

http://guldivardan.bloggplatse.se

 

1) Gällande kedjetäcket, varför tungt täcke när man har i kroppen, sover man bättre, känner man sig trygg ??

 


SVAR: Detta med att det är ett tungt täcke när man har smärta,, visst finns det nätter jag inte orkar ha det, men det är en STOR trygghet och JA, jag sover något bättre med detta.

 


2) Är din lägenhet handikappsanpassade, med bland annat höj och sänkbart handfat ??

SVAR: Nej, enda de har gjort i lägenheten var att de la en plåt över ingången så jag tar mig lättare över med elskotern och sen har jag en elektrisk dörröppnare.
Något annat har det inte ens varit prat på.

 

Tack så mycket för dina frågor. 

 

 

Någon mer som har frågor, fråga på vettja.

 
 
Bettan

Bettan

12 mars 2017 09:46

Jag hade ju en fråga som jag ställde,men den kom kanske inte fram som den skulle.
Det gällde detta kedjetäcke som du har. Varför har man tungt täcke när man har ont i kroppen?
Sover man bättre med ett sånt om man har oro i kroppen..känner sig trygg eller nåt i den stilen?
Sen undrar jag om lägenheten är handikappsanpassad..menar du kan höja o sänka handfat osv?

http://Guldivardan

Annelie

12 mars 2017 10:21

Så, nu har jag svarat.. :o))

 
wiper

wiper

12 mars 2017 10:43

Gillar din frågestund. Fick reda på lite mer om dig även genom dom andras toppenfrågor. Tack för dom bra svaren från dig. Jag önskar dig allt gott och att saker som du vill skall slå in.

Ha nu en skön söndag
kramar från Malin

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

12 mars 2017 11:43

Tack ska du ha vännen.. :-D

Kramen till dig.

 
Ingen bild

Susanne

12 mars 2017 12:12

Hej! Vad trevligt med en frågestund! :) Kommer tyvärr inte på något att fråga om men om jag gör det så frågar jag sen om det är ok? Kram

Annelie

12 mars 2017 16:58

Gör inget, men skulle du komma på, så fråga på vettja.

Kramen..

 
Biggeros

Biggeros

12 mars 2017 14:32

Tack för ditt personliga inlägg!! Nu fick jag även svar på Kedjetäcket. Har alltid undrat vad för effekt det har. Jag har precis nyligen fått kontakt med dig som bloggerska är väldig tacksam för ditt personliga inlägg om dig själv. Jag är uppvuxen i Malmö under tonårsåldern men flyttade från Stockholm som 12 års tjej till Skåne. Träffade min första kärlek i Trelleborg =) Ha en bra dag Annelie

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

12 mars 2017 17:00

Mmm.. jag gillar också sådana hära inlägg ibland, blir ju som du säger som man "känner" personen i fråga.

Hahaha, vad lustigt att du varit här i vår stad och friat en gång i tiden..

Ha en jättemysig fortsättning på denna söndag..

 
icaibloggen

icaibloggen

12 mars 2017 23:45

Det är helt okej att du länkar, har tänkt efter och det är okej med mig :) hihi

Bra svar på mina frågor! :)

Tur att du inte ser mina fönster då, då hade du fått värsta allergi chocken ;) hihi

Hoppas du sover gott inatt! Kram

http://nouw.com/icaibloggen

Annelie

13 mars 2017 05:30

Hahaha,, ja det kanske jag hade fått, men hade jag kommit hem till dig, så hade jag absolut INTE brytt mig om hur det ser ut hos dig / er,,, då hade jag bara sett dig.. *L*

Roligt att du gillade mina svar.

Va BRA vännen, då länkar jag dig.

Ha nu en helt underbar vecka.. // Kramar

 
Annie

Annie

13 mars 2017 12:48

Vad kul att få läsa mer om dig vännen :)
Åh att jag fick vara med som favvo blogg ...<3 tackar :)

Kram**

http://lifebyannie.bloggolatsen.se

Annelie

13 mars 2017 14:34

Mmm.. jag gillar olika frågor, listor etc hos bloggarna.

Ja, jag gillar din blogg..

Kramar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards