Direktlänk till inlägg 13 mars 2017

Blir ett blogginlägg....

Av Annelie - 13 mars 2017 20:03

.... sittandes i sängen med laptopen. Jag har inte gjort många knop idag,, varit uppe en del. Sedan så la jag mig uppepå sängen, skulle kika på en serie på Netflix,,, men tror ni jag såg något av det..??
Nääee, just det,,, jag sov sååå gött.

 

Var så trött, för strax innan 4-tiden i morse så var jag PLING, klarvaken.
Så, jag var uppe i cirka 2,5 timme då, sedan la jag mig och kikade på inspelade tv-program, sedan så slumrade jag en liten stund.
Så, dels det och sen började jag ju med en ny medicin i lördags.
Å jag tycker att den redan har börjat hjälpa mig lite smått med värken och är värkan bättre, så är ju även måendet bättre.
Men som sagt var,, tröttheten är jobbig nu i stället,,, men det är väl förhoppningsvis övergående.

 

Vi skulle ju egentligen ha varit till Elon för att kika på denna tvättmaskin vi har sett på deras hemsida,,, men Göran ville inte väcka mig när han kom hem.
Jag vaknade till vid 17-tiden, vi åkte i alla fall till Rusta och Lidl,,, på Rusta skulle vi kika på en spis som även har en ugn att ha med i husbilen, sedan eventuellt en micro.
Men, vi vet inte riktigt vad vi ska ha med oss.
Visst det finns tre plattor i husbilen, så det är inte det,, men ibland skulle det kanske vara gött att ha något tillagat i en ugn.
Jaja, vi får se vad det blir.

Vi köpte i alla fall rosa spetsgardiner som vi ska ha i vardagsrummet nu till sommaren.
*de är jättefina*

 

På Lidl köpte vi lite bra-å-ha saker, bl.a 3 burkar trasparant spraylim, kan vara bra att ha.

 

Enda jag har planerat denna vecka är ju att jag ska iväg nu på onsdag klockan 13.00 till sköterskan på VC för att kolla blodtrycket igen och sedan klockan 14.00 till tandhygenisten.

 

 

 
 
Ingen bild

Lena S

13 mars 2017 20:27

Skönt att medicinen känns som den hjälper.
Vad är det för sort?
Kram

Annelie

13 mars 2017 23:50

Svarar dig på PM på fejjan istället, för jag tycker inte det angår folk vad jag äter för mediciner.

Kramen...

 
Bettan

Bettan

14 mars 2017 00:47

Vi köpte ugn till husvagnen. Det är bara ugn o inga plattor ovanpå.Köpte på jula.

http://Guldivardan

Annelie

14 mars 2017 01:09

Ja, det är ju gött att göra något ugnsbakat ibland...
Får se vad vi gör..

 
ullie

ullie

14 mars 2017 10:43

ja det är mysigt att tänka det då blir man glad

ja man äer så trött vissa dagar idag är nog en sån här men ja ja ska inget speciellt göra

http://weberskold.blogg.se

Annelie

14 mars 2017 11:07

Har heller inget på min agenda idag,, ska snart lägga mig på sängen och fortsätta titta på serien på Netflix, kanske jag sätter mig och skriver ett brev och målar i någon av mina vuxenböcker.

Ja, bara tar dagen som den kommer.
Bryr mig inte ens om matlagning idag, får ta fram något vi har frusit ner.

Skön dag med andra ord.. *L*

 
ullie

ullie

14 mars 2017 11:03

jo men ja är nog det. blir alltid värre i skit regn väder o kallt mår bäst utav sommar o jätte värme har ja märkt ont gör det men inte i samma grad liksom

Hur är de för dej då ?

http://weberskold.blogg.se

Annelie

14 mars 2017 11:10

Innan jag var såå här ILLA som jag är nu var jag otroligt väderkänslig.
Blåst, rått disigt är det värsta för mig, så jag bor ju helt FEL.

Jag vet inte att jag mådde sååå gött som jag gjorde hösten-09, då vi var i Egypten, denna torra varma värme.

Men, idag med värken jagh har nu, hjälper inte någonting.. :o((
Men, jag skulle vilja åka till ett sånt klimat, för att bara se med värmen, men det kvittar vad varmt och gött vi har det här hemma, så är värken lika jävlig.. :o((

 
Biggeros

Biggeros

14 mars 2017 11:55

Det är ju det som är jobbigt när man inte få sova hela natten. Det värsta är att man kan vända på dygnet. Hoppas nu att medicinen är rätt för dig:) En ugn är ju aldrig fel att ha med i husbilen. Ha en bra dag!!!

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

14 mars 2017 16:26

Mmm.. sömen som är såå viktig, speciellt när man har värken också. Men, det är ju just på grund av den jag sover så illa, så det är en riktigt ond spiral detta.

Mmm.. vi får se hur vi gör,, för oftast så står vi ju på campingar och då använder vi deras kök.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards