Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Annelie - 15 mars 2017 15:46

.. här på onsdagseftermiddagen.
Hjälp, redan onsdag, vart tar tiden vägen..??
I morse vart det en timme längre för mig, jag trodde jag gick upp 07.45, men när jag satt på toaletten och tittade på klockan i hallen, så var den bara 07.00, så jag var alltså uppe redan 06.45
Men, jag har hunnit med att göra lite på förmiddagen, plockade in den torra disken från igår, jag hatar att ha disk ståendes framme, inte ens diskstället får stå framme, någon mer som är så..??

Jag lyckades till och med få upp matberedaren i ett skåp, sedan så dammsög jag av lite här hemma med batteridammsugaren, dammsög Sylvester lite grann, han åmar och rullar runt och spinner så gött.

 

Sedan gick jag och la mig för att fortsätta till på Bloodline.
Det handlar alltså om en familj som äger en semesterort i USA, det går bra för de och till 45års-jubileumet kommer familjens "svarta får" hem, och med det en massa trubbel av olika slag.
Ja, den är klart sevärd, jag gillar sådan serier som är lättsamma, men ändå sevärda. 
Hahaha, ja om ni förstår vad jag menar.

 

Efter jag legat där en stund så gick jag upp, tvättade mig och till och med på mascara, det tillhör inte vanligheten när det gäller mig, och absolut inte när jag mått som jag har gjort.

Värken är en aningens snällare mot mig och med det så börjar jag ju även på att må bättre själv.

  

När jag hade målat ett öga så ringde min syster, hon är i Stockholm nu i 2 veckors tid för att passa sitt barnbarn.
Så, vi pratade ett tag.
Sedan gjorde jag mig iordning det sista, satte mig på elskotern för att åka bort till Kattens Läkargrupp och Smile (tandhygenisten).

Mitt blodtryck hade gått ner lite, men det är ändå för högt.
Så, vi får väla se vad det blir av detta.

 

Jag sköter mina tänder som jag ska.
  

Innan jag åkte hem så var jag inom Kummin (vår stads tebutik), då berättade hon att butiken är såld nu och att hon jobbar kvar till sista april, sedan tar den nya ägarinnan över.
Å hon ska fortsätta i den stilen det är nu,,, BRA, då får jag alltid tag på mitt After Eight te...   

 

Maten idag..??
Jag tror det ska få bli något så otroligt enkelt som fiskpinnar,,, men då skulle jag gärna ha velat haft stuvad spenat till.
Kanske Mallas har fryst spenat..??

 

Om / När du äter fiskpinnart, vad äter du till det..??

 

Nu passar jag på att önska er alla en riktigt trevlig onsdagskväll.

 

  

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards