Alla inlägg den 18 mars 2017

Av Annelie - 18 mars 2017 21:49

... dag jag har haft idag.
Vaknade väldigt, väldigt tidigt.. ja då satt Göran redan upp, hade även hunnit att äta frukost.
Han satt och slappade vid teven.

Jag tog mig frukost satte mig vid datorn ett tag,, sedan tog jag mig en lång varm härlig dusch, bäddade sängen, klädde på mig och klockan 09.40 satt vi i bilen på väg till Willy:s, sedan skulle vi till Arken Zoo, för att köpa mer kattsand.

Vi kom hem vid 11-tiden igen,, så då tog vi oss kaffe / te och nybakat butiksbakad bröd.

Efter det så började jag med dagens middag, som vi skulle äta vid 16-tiden, då vi hade bjudit hit Paula på middag.

Det var alltså detta vi bjöd på.
Jaktlåda och sedan en grönsallad till detta.
 

 

Min portion.

   

Det är riktigt gött.

 

Till efterrätt hade vi chopkladpudding och grädde.
*Mums*

 

Vi satt kvar vid köksbordet och pratade i några timmar.
Bara jag har skrivit klart detta inlägg så ska jag lägga mig, längtar faktiskt efter det nu, ska kika på "Smartare än en femteklassare".
Paula, jag och Göran har alltid så lätt för att prata, vi bjöd Paula på mat även igår när hon kom och hämtade Chammi, jag skickade ett sms och frågade om hon ville ha mat när hon skulle komma, men hon tyckte det var lite skämmigt eftersom hon skulle till oss idag också.
Men, ville vi inte så skulle vi ju inte bjuda henne.
Igår fick hon "bara" köpeköttbullar och stuvade makaroner.

 

Morgondagen har vi vikigt åt en hemmadag, med tvättning och matlagning, ska göra tre olika maträtter i morgon plus att vi fick över efter dagens.
Gött, då slipper vi tänka på det till veckan.

 

Med detta så säger jag

GOD NATT.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards