Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Annelie - 20 mars 2017 13:51

Göran på cykeln på väg till sitt jobb mellan 15.00 - 00.00, så han kommer hem cirka 00.30 inatt, får se om jag är vaken eller ej, lite olika det där.

Nog gött för Göran om jag inte är det  ,,, så kan han ta sig något att äta och sitta framför teven i vardagsrummet ett tag.

  

 

Idag vaknade jag när klockan var 03.15, gick upp då, satt här vid datorn en liten stund, hade tänkt mig jag skulle lägga pussel, men va fasen jag orkade inte koncentrera mig på det.

Var uppe i ungefär 45-50 minuter, sedan la jag mig igen, kikade lite på teven med somnade om.
Vaknade vid 07.30 av att jag hostade, sedan pep det för fullt i mina luftrör.
DET är nackdelen med våren,,, denna jäkla pollenallergin.

 

Vi låg kvar tätt, tätt i sängen ett tag, Göran kittlade mig och masserade mina ben, jag kittlade honom lite också, han gillar det ibland.

Gillar du att bli kittlad..??

 

ÅÅÅÅååå,, jag håller på att bli tokig på min nya medicin, den gör mig så ÄCKLIGT torr i munnen så det är inte sant. Jag dricker, det hjälper inte ett endaste dugg, jag suger på tabletter som jag fått utskrivna från tandläkaren, som ska göra så jag får mer saliv, tycker inte de heller hjälper mig.

  

 

Vad har jag gjort hittills idag..??
Inte ett endaste dugg, bara det vanliga jag gör dagligen, bäddat sängen, ja maten behövdes ju inte tillagas idag utan det vart rester.
Efter frukosten idag fick jag en dumpning med kräk som följd.
Idag behövde jag inte gå från bordet direkt till toaletten, utan det kom i efterhand.
Å det är en hemsk känsla, jag blir orolig, jag börjas svettas både kallt och varmt, ibland blir jag lätt illamående.
*BLÄÄÄ..*

 

Efter lunchen så diskade jag upp, sedan skurade jag även slasken med vim, det är väl ett ställe i köket som blir äckligt.
Brukar skura där titt som tätt.

Sedan har jag suttit här vid datorn, lagt pussel, kikat på fejjan och kikade på Göran´s deklaration.
  

Men nu så.. ska jag dundra mig till sängs, somnade ju från sista avsnittet av "Innan vi dör" igår, så det ska SES.

 

Ha nu en underbar fortsättning på din måndag.

Ja jag VET, jag kan bli lite tråkig med bara bilder på katterna, men när de är sååå SÖTA.

 

 

Håller för ögonen på grund av blixten.
Närá, han låg redan så när jag fotade honom.
Visst är han för söt..??

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards