Alla inlägg den 31 mars 2017

Av Annelie - 31 mars 2017 15:03

... kommunalarbetaren idag när den kom (inte ofta jag gör det annars), det är alltså facktidningen.
Va fasen,, det var ju nästan bara annonser och reklam i skiten.

Vart fasen håller facket på att ta vägen,, de har ju inte alls lika mycket att säga till om som de hade förr, och med förr menar jag i början på 90-talet, då jag själv jobbade fackligt inom lokaltrafiken i Karlstad, där jag körde buss i många år.

 

Idag vaknade jag redan klockan 03.30 och har så varit vaken sedan dess.
Men NU börjar jag bli trött, ingen idé att lägga sig nu, för Göran har bilen idag för att komma hem snabbare.
Då ska vi åka och handla till kvällens mys,,, vi har inte bestämt oss än om vi ska göra en varsin hamburgertallrik eller hemmagjord pizza.
Vi får se.

På tal om mat,,, jag måste bara visa er vad Göran gjorde för gött igår.
Jag behövde inte göra ett endaste dugg.
Inte ens diska

  

Älskade gubbe.
Tack än en gång för den goda rätten du gjorde.

  

 

1:a gången han gjorde denna rätt, men absolut inte den sista.

 

När jag ändå bjuder på bilder så måste jag även visa en bild på Trisse, han är bra rolig ibland.

 

Snacka om att det är trångt för honom, jag sitter alltså i min rullstol och har armen på bordet där eftersom musen är, så varje gång jag flyttar musen ju mer puttar jag ju på honom. Men han SKA ligga där.

  

Okej, vad har ni för planer inför helgen..??

Det ska ju bli riktigt, riktigt fint här under helgen, så är det så att jag ORKAR så ska vi städa ur husbilen, så den är fit-for-fight när det är dags att åka på årets premiär-tur.

 

Jag har ju fått ny medicin, som ska hjälpa mot smärtan, har ätit den i drygt 2 veckor, sedan 1/2 vecka har jag även ätit dubbel dos.
Men, inget hjälper.
Jag har så förbannat ont så jag inte vart jag ska ta vägen ibland.
Som tur är så ringer min husläkare till veckan, han är bra.
För jag har så fruktansvärt ont i ländryggen (har jag haft hela tiden) och svanskotan (där har jag inte haft ont), ska bli intressant och se vad han säger om det.
Risken är nog stor att han kommer att säga "när man går med långvarig smärta så brer den ut sig i hela kroppen".
Men, va fasen.... jag orkar ju knappt inte vara uppe.

Som igår, jag hade duschat,,, jag skulle ta två ynkliga steg till rullstolen.... högerbenet är som det är FASTGJUTET i golvet,,, går inte att rubba.
Jag VILL, men jag kan INTE.
Jag får känslan som att det är någon signal som inte går fram som den ska.

 

Uschamejjen,,, förlåt för att jag tråkar ut er med min skit.

 

Med detta så passar jag på att önska alla mina läsare en riktigt

TREVLIG HELG.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards