Direktlänk till inlägg 4 april 2017

Hihi,,, fråga..

Av Annelie - 4 april 2017 14:18

..igen.

Mitt bästa minne i år..??

Hmm... svår fråga, måste verkligen tänka.

Eftersom det inte händer så jättemycket i mitt liv så får jag ta vad som SKA hända och det är att jag har gett min mamma som Mors dags-present att hon och jag ska gå och titta / lyssna på konsert med Elvis och symfoniorkester på Malmö Arena den 12:e maj.
Mamma påminde mig ju.... en sak har visst hänt i år, och det var när mamma var ner till oss själv i en vecka.
DET var jättemysigt.
Hihi, mamma läser ju min blogg, så hon skrev en kommentar på fejjan om detta.

 

Andra frågorna jag gett mig på...
  

4:e april 

Är du ifred med dig själv...??

 


Njaa, vissa dagar kan jag verkligen skrika ut min frustation över att jag sitter i rullstolen med dessa jävla smärtorna, medans andra dagar känns bättre även om smärtan finns där.
Så, det är upp-och-ner.
Men, jag FÖRSÖKER att vara glad och positiv.

 

Slut på mina frågor...
Jag gillar verkligen sådana frågor, därför hakade jag på nu.

 

På tal om frågor...
Just DU kanske har en fråga som du vill ha svar på,, shot for it.
Ställ den bara så ska jag svara.

 

Idag har jag inte gjort något, var uppe och ringde angående biljetten till Malmö Arena, då jag hade lyckats boka oss fel.
*Typiskt mig*
Sedan ringde jag facket, för att berätta att jag är sjukskriven till sista augusti.
De skickar ju hem fakturan när man är sjukskriven.

Inatt har jag sovit på sidan hela natten lång, alltså raklång (har jag inte gjort på dryga 2 år), men fy F#*, gör jag inte om igen.
Jisses,, jag säger bara.
Jag kan ju säga som så att jag vet jag LEVER idag.

Så, jag har legat mycket,,, tog en fika med Göran på förmiddagen, sedan la jag mig igen.
Kom upp nu när vi skulle äta lunch, sedan satte han sig på trampcykeln bort till sitt em-skift.
Jag satte mig i arbetsstolen och diskade upp.

 

Snällla, Pleas håll era tummar att vår hoj kan bli såld, Göran satte ut den på Blocket idag.
Enda "nackdelen" är ju att han tillåter ingen provkörning, han litar helt enkelt inte på folk.
Å jag förstår honom.
De får provköra nere i vårt garage, men inget mer.
Så, nu får vi se om vi får vår älskade hoj såld.
Det är lite för mycket pengar som bara står plus att Göran ska åka tur och retur hemmet - jobbet.
Vi köpte ju oss husbilen istället,, så jag också kan få någon glädje över något.

 

 

Här är vår skönhet, som vi har haft många härliga turer på.

 


Nääee,, med detta så tackar jag för mig, skoj att just DU kikar in, och som sagt var,,, har du en eller fler frågor,,, fråga på vettja.

 
 
Annie

Annie

4 april 2017 16:47

Kul att läsa om dig vännen :)
Jag tycker Du är en riktig kämpe<3

Hur mår du nu?

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

4 april 2017 17:51

Tack.. :o))

Njaa,, mår lite si-så-där,,, har legat mest idag.

Kramen

 
ullie

ullie

4 april 2017 22:52

usch nä det är tråkigt att man inte ska kunna lite på folk . hoppas dock att ni får den såld brukar ju va bra folk som kikar så då

inte kul me massa värk vet ju hur det e men kul me frågor o det me din mamma blir nog skoj :D

http://weberskold.blogg.se

Annelie

5 april 2017 06:38

Nääee, i dagens läge är det ju ännu värre att lita på folk.
Ja, det vore gött att få den såld,,, så slipper man tänka på det nå mer.

Nääee,, fyyy denna värk har förstört så ofantligt mycket i mitt / vårt liv.

Jaaee,, det ska bli såå mysigt detta min kära mammsen och jag ska gå på. :o)

 
Biggeros

Biggeros

5 april 2017 08:08

Även om du har värk så är det skönt att ha UPP- dagar=) Då kan jag tänka mig att allt ska ske. Du är en kämpe!! Hoppas nu att hojen blir såld. Jag hade inte litat på någon att de skulle provköra den. Man har hört många olika historier. Ta hand om dig//kram

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

5 april 2017 08:11

Hihi,, jo visst är det så.
Är det en dag jag känner mig bättre, då kör jag på och det slutar ju alltid på samma sätt.
Men det är ju så roligt då jag KAN.

Nääee,, i dagens samhälle vågar man ju inte lita på någon.. *egentligen väldigt hemskt*

Kramar...

 
Annie

Annie

5 april 2017 08:52

Hoppas det kommer nån bra köpare till er och hojen! ;)
Ja det är härligt med MC, vi har ju också en ;)
Han har också funderat på att kanske sälja, det blir ju inte så ofta den körs på nu och det var länge sen jag satt på den nu ;)

Jobbigt för dig med det onda .. :/
Hoppas din dag blir någorlunda skaplig :)

Kramar<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

5 april 2017 13:59

Mmm,, jag hoppas också vår hoj skulle kunna bli såld nu.
Vad har ni för hoj, glidare eller racer..??

Min dag hittills har varit skaplig.

Hoppas att du också har en fin dag.. // Kramen

 
Vicki

Vicki

5 april 2017 10:24

Jag är inte alltid så förtjust i museum. Fast detta kan jag verkligen rekomendera 😀. Gillar du Beatelse också är det ett plus 👍. Gick själv i sin egen takt och fått hörlurar till.

Det var en vegetarisk risotto den var super god.

Ha en bra dag, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

5 april 2017 14:00

Mysigt,, jag är inte heller så jättemycket för museum,,, men vissa vill man i alla fall se.

Mmm,, maten såg riktigt, riktigt god ut.

 
wiper

wiper

5 april 2017 15:17

Jättekul att få frågor att svara på och det blir intressant för oss läsare också. Själv har jag fastnat i samma tugg ;)

Vad glad ni mamma måste ha blivit som får gå på en sån fantastisk konsert. Vilken fin dotter hon har

Ni får säkert såld er motorcykel för den är så snygg och välskött

Jag kan inte komma på nån fråga just nu men gör jag det så återkommer jag

Ha en skön dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

5 april 2017 16:40

Ja, jag gillar själv dessa frågestunderna hos mina bloggvänner.

Ja, mamma vart glad, då hon är ett stort fan av Elvis.

Hoppas verkligen hojen blir såld, slipper man tänka på det nå mer.

Ha en underbar fortsättning på din dag.. // Kramar

 
bittan

bittan

5 april 2017 16:23

Hej! Jag har hittat in till din blogg från (Lilla uggla) och brukar läsa dina rader varje dag nu som jag gjort någon månad. Jag har också fibromyalgi men är inte så dålig som du är och behöver använda rullstol, måste vara tråkigt för dig att ha så besvärlig värk. Min fibromyalgi sitter mest i axlar, armar, händer,ryggen och enorm trötthet. Jag har haft fibromyalgi sen jag var 27 år och är nu 67 år men värken har varit väldigt varierad olika år.
Du är välkommen in och läsa min blogg!
Ha det nu så bra du kan trots din värk!
Kram från Bittan

http://britt-marie.bloggplatsen.se

Annelie

5 april 2017 16:45

Hej, välkommen till min blogg, skoj att du skriver en kommentar också.

Ja du denna jäkla sjukdom,,,, fy vad det kan slå ut folk totalt.
Men, jag ska säga dig,, jag är inte hundra på själv att det är fibron.
Verkar som de har kört med uteslutningsmetoden, när de inte hittade något fel, ja DÅ är det fibron.
Så mycket sjukvårspersonal jag har träffat nu och INGEN har stött på en fibro-patient som sitter i rullstol på heltid,,, att en del har det som komplement, det har de stött på.

Jaja,, bara att försöka gilla läget.
Men, det är svårt,,, speciellt när jag har dessa djävulska smärtor.

Jag har också en nacke, axlar, överarmar och hela överryggen som är riktigt jobbig fibro-värk.

Jag kommer mer än gärna in till dig..

Ha en fin fortsättning på denna dag.. // Kramen

 
Annie

Annie

5 april 2017 17:01

Sv: Vi har en racer ;)

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

5 april 2017 17:26

Hugaligen,, livsfarligt ju.. ;o))

Kramar..

 
Vicki

Vicki

8 april 2017 16:12

Hur har det gått med hojen? Fått den såld?

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

8 april 2017 16:18

Nä, Göran tog bort annonsen,,, han ska besikta den först. Kanske lättare att sälja när den är besiktad.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards