Alla inlägg den 5 april 2017

Av Annelie - 5 april 2017 15:57

..5:e april

 

Vilka sociala medier besöker du dagligen..??

 

Ja, det är ju alltid olika bloggar, facebook och lite instagram.

 

Sen frågan om vilket det godaste i godisväg är.


Jag är väldigt, väldigt svag för choklad.
Då är det Japp, Twix, Snickers eller Schweizernöt som gäller.
Sedan lösgodis är också en favorit.
TYVÄRR, är jag alldeles för glad i godis.

  

Jahajaja,, denna dag har gått fort, känns som den har gått i ett. Ändå har det absolut inte varit någon stress.
Vi började med att gå på stan strax efter klockan 10.00, jag skulle till Posten för att skicka iväg min älskade Samsung-mobil, som jag spräckte glaset på, sedan var vi till Apoteket, jag skulle hämta ut mer allergimedicin.
Efter detta gick vi till Telenor,,, jag ska byta upp mig till Samsung Galaxy 8+ när den kommer och jag har fått min andra mobil tillbaks, för då ska den lämnas in till Telenor.

 

Gött att den är smalare, men lite längre än den jag har idag.

 

När vi var klara på Valen så gick vi till Bristo Soriana (vår favoritcafé), å där hade han börjat med smörgåstårtsbitar, vi köpte en sådan, sedan tog vi även varsin varm smörgås.
Satt kvar där ett tag och pratade med Sinan.
Han hade haft folk i ett idag,,, så det var först när vi satt kvar där som han kunde sitta några minuter.
Roligt att det går så bra för honom.

 

Hem och ner i garaget för att ta bilen upp till Willy:s, handlade det vi skulle ha plus lite till.

Hem igen, in med varorna.
Göran fixade mat i sin matlåda, sedan gjorde han sig iordning för sin cykeltur till jobbet.

Jag skypade en stund med mamma, sedan så skulle jag också iväg.
Var och köpte en present till Göran, ja en av det han ska få sedan var jag ner till VC för ett nytt blodtryck.
Idag var det i alla fall bättre, skönt det.

 

På tal om presenter, idag fick jag brev från en av mina brevvänner, när jag öpnnar det så är det även ett födelsedagskort med OCH ett presentkort på Lindex på 200 ;- (!!!!!).
Jisses säger jag bara,,, snacka om att bli både snopen och glad.

 

Å nu har jag precis ätit middag, rester av Göran´s paradrätt han gjorde häromdan, lika gött idag.
Till detta drack jag en slurk cola zero med några droppar av en "olja" som gör så att Nr.2 på toaletten kommer igång.

  

 

Men NU mina kära läsare, ska jag lägga mig, må gött och bara vara.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards