Alla inlägg den 7 april 2017

Av Annelie - 7 april 2017 14:53

... hurra för min make Göran som fyller 47 år ida.

 

Presenten han fick inatt när han kom hem, var följande.

 

4 olika ölsorter är det i flaskorna.

Jag har även en till present till honom.

 

Denna dag har jag bara fixat våra blommor, skurat porslinet i badrummet, sedan har jag legat. Har så in i h*v ont.

  
Vi hade tänkt oss att gå ut och äta, men nääee, jag varken orkar eller vill.
Då sitter jag bara där och längtar hem till min säng.

 

Så, då är det även dags för mina utmaningar: 

 

Vad har du alltid i din väska..??


När / Om jag har väska så finns där: Plånbok, min kalender, mobilen, nycklar, min fjärrkontroll till den automatiska dörröppnaren, gamla kvitton, ett litet skrivblock, penna, börs till mynten.

 

Sedan den andra utmaningen:

 

Det tråkigaste minnet i ditt liv är:

 

När det vart konstaterat att jag inte kunde fortsätta köra buss på grund av min sjukdom, när jag vart rullstolsbunden.

 

Med detta så önskar jag er en riktigt fin helg.

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards