Direktlänk till inlägg 7 april 2017

Hipp, hipp...

Av Annelie - 7 april 2017 14:53

... hurra för min make Göran som fyller 47 år ida.

 

Presenten han fick inatt när han kom hem, var följande.

 

4 olika ölsorter är det i flaskorna.

Jag har även en till present till honom.

 

Denna dag har jag bara fixat våra blommor, skurat porslinet i badrummet, sedan har jag legat. Har så in i h*v ont.

  
Vi hade tänkt oss att gå ut och äta, men nääee, jag varken orkar eller vill.
Då sitter jag bara där och längtar hem till min säng.

 

Så, då är det även dags för mina utmaningar: 

 

Vad har du alltid i din väska..??


När / Om jag har väska så finns där: Plånbok, min kalender, mobilen, nycklar, min fjärrkontroll till den automatiska dörröppnaren, gamla kvitton, ett litet skrivblock, penna, börs till mynten.

 

Sedan den andra utmaningen:

 

Det tråkigaste minnet i ditt liv är:

 

När det vart konstaterat att jag inte kunde fortsätta köra buss på grund av min sjukdom, när jag vart rullstolsbunden.

 

Med detta så önskar jag er en riktigt fin helg.

 
 
Bettan

Bettan

7 april 2017 16:01

Grattis till Göran...oj vilken golåda han fått.Tråkigt att ni inte kunde ut ikväll..men man kan ju kila ner till en restaurang och hämta nåt gott?
Detta med handväska är så sällan jag har,utan en stor hästhandlarbörs som jag köpte på marknad för över 35 år sen. Och så stora jackfickor..
Jag har många tråkiga minnen så kan inte välja ut nåt..

http://Guldivardan

Annelie

7 april 2017 17:08

Hihi,, vi hittade gosaker i vår frys istället.

Numera är det inte så ofta jag använder handväska, jag som älskar väskor.. :o//

Tråkigt att du har så många tråkiga minnen.. :o((

Trevlig Helg..

 
ullie

ullie

8 april 2017 00:30

Grattttis maken !
ja du så tråkig är ja att ja ofta inte har väska längre orkar typ aldrig bära. men ja om ja har är det inte så mycket i den mobil nycklar o nässpray som ja typ börjar bli beroende utav ha ha

Fin lördag söta du kramar o tack för hjärt tryckningen

http://weberskold.blogg.se

Annelie

8 april 2017 04:29

Han hälsar och tackar...
Jag som ÄLSKAR väskor tycker ju inte det är lika roligt längre nu när jag sitter i denna förbenade rullstol.
Ja du, nässpray är det säkerligen många som är beroende av...

Ha nu en riktigt mysig lördag med det du hittar på med..

Kramar..

 
Vicki

Vicki

8 april 2017 16:08

Jobbade han sent i torsdags?

Hälsa och gratta i efterskott !!

Lagade ni en god middag hemma i stället och hade myskväll?
När ni går ut och äter går ni ut i Trelleborg då?

Ha det gott,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

8 april 2017 16:15

Ja, Göran hade sin eftermiddags-vecka, så han kom hem på sin födelsedag (00.30).

Mmm,, vi myste hemma istället.
Går vi ut och äter, så blir det i Trelleborg.
Får se i slutet på Maj, om jag kanske kan lura med mig honom till någon mysig restaurang i Malmö då.

Ha det bäst..

 
wiper

wiper

9 april 2017 11:19

Grattis i efterskott till din man. Så mycket gott han fick och även film och dricka. Kul att då det in en back, det blir lite extra roligt

I min väska har jag: läppstift, penna, mobilen, nycklar, visitkort, litet måttband på rulle.

En av dom tråkigaste sakerna är att jag inte heller kunde fortsätta arbeta på grund av utbrändhet och nackskada. Sen att mina föräldrar är borta. Härligt med dessa utmaningar och då får man reda på lite mer om dig också

Ha det bra kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

9 april 2017 13:19

Han hälsar och Tackar.. :o))
Ja, jag visste inte alls vad jag skulle ge han i år,,, då fick jag se denna idén på i en facebook-grupp.
Han fick även två t-shirtar av mig, senare på kvällen.

Mmm.. att jag inte kunde fortsätta som busschaufför är också en av de tråkigaste sakerna i mitt liv.

Sköt om dig.. // Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards