Direktlänk till inlägg 8 april 2017

Ja, nu har detta....

Av Annelie - 8 april 2017 04:41

.... HÄNT, som jag tror säkerligen MÅNGA svenskar inklusive mig har varit bekymrad för.
Ett TERRORdåd, 4-barns pappa som jobbar inom byggbranchen och ska ha visat sympatier för IS.

 

Någon av er som är snopna att det HÄNT..??

 

Ja, som sagt var... jag är det INTE.

 

Sänder en tanke till alla er drabbade och alla anhöriga.

*LOVE*

  

 
 
Biggeros

Biggeros

8 april 2017 13:37

Jag tror att det var bara en tidsfråga när Sverige/ Stockholm skulle bli drabbad av ett terrordåd. All sorg går till anhöriga och offren. Hur lätt är det egentligen att gå vidare utan att känna rädsla när sådant här händer i Europa// Trevlig helg

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

8 april 2017 15:12

Precis, så tänker jag också.
Å vilken möter man, som är i sympati åt IS,,, skrämmande tanke.

Trevlig helg önskas tillbaks..

 
Vicki

Vicki

8 april 2017 15:56

Jag trodde inte det skulle hända nu. När det hade hänt något i världen för ett bra tag sedan då trodde många att S-holm skulle drabbas. För då vet jag att sonen sa att många hade sagt att man skulle undvika centralstationen men då hände inget men nu.

Väldigt sorgligt men som du säger att det var på g fast man inte vill tro att lilla Sverige har drabbats. Lät så stort i går när många lände sände tankar till oss var så konstigt.

Nu har det hänt och då är frågan är det över för Sveriges del?
För det verkar som om det inte har gått riktigt som planerat.

Ha en trevlig lördag, Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

8 april 2017 16:13

Usch ja,,, det jag tycker är skrämmande är att man aldrig vet vad man möter.
Att det skulle hända i lilla Sverige,, ja det visste man väl mer eller mindre,, titta för några år sedan, då var det ju en självmordsbombare i Stockholm, men han misslyckades ju och sprängde sig ju "bara" sig själv.

Ha en fin lördag själv..

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

8 april 2017 18:02

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Vi tänder ett ljus
för alla drabbade
och deras familjer
i Stockholm!
Ta hand om er själva och varandra!

http://hemmamammafru.bloggplatsen.se

http://hemmamammafu.bloggplatsen.se

Annelie

8 april 2017 19:15

Ja, vi har också tänt ljus här hemma och tänker på allt och alla, samtidigt som jag blir mer och mer rädd över vad som händer i vårt lilla land.

Ta hand om dig själv..

 
Hemmamammafru.bloggplatsen.se

Hemmamammafru.bloggplatsen.se

8 april 2017 19:43

Tack detsamma till dig!

http://hemmamammafu.bloggplatsen.se

Annelie

8 april 2017 21:42

:O))

 
wiper

wiper

9 april 2017 11:15

Jag är inte heller förvånad utan man har tyvärr nästan väntat på att nåt skulle hända. Känner verkligen med dom drabbade och dom anhöriga.

kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Annelie

9 april 2017 13:16

Mmmm... man är helt mållös när det gäller detta.
Hade jag varit i Stockholm nu, så hade jag åkt och satt en blomma och tänt ett ljus.

Kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards