Alla inlägg den 11 april 2017

Av Annelie - 11 april 2017 19:24

...glad när jag vaknade idag,, inte alls så mycket värk.
Men, det fick jag ju BETALA för rejält nu i eftermiddag... ändå så har jag legat en del, satt uppe när Göran kom hem, men hade bara varit uppe i cirka 10 minuter då... gick och la mig ganska så omgående igen.
Åt till och med middagen till sängs
.


Sedan kom Göran och körde med min stora massageapparat över hela benen, ingen mer än jag är SALIG då,, det gör ju fruktansvärt ontskönt så det är svårt att beskriva, jag kan till och med slumra till en stund under tiden.
Han kör länge på mig också.
*snäll make jag har*


Så, idag har jag inte gjort något mer handtag än att diska upp efter gårdagen, allt låg under skärbrädan vi har över diskhon, så det syntes inte, men jag VISSTE det fanns där.
*L*


Jag har i alla fall skypat med mamma två gånger,,, andra gången var det enbart för jag skulle tipsa om våtservetter (rengöringsservetter) inköpta på Lidl, märket W5,, såg de själv häromdan på en blogg det var en tjej som rekomenderade de.
Köpte de igår och ja just det,, DET gjorde jag idag också.
Provade dessa på lysröret under köksskåpet och även i skarvarna, vecken eller vad jag nu ska kalla det *L* där det gärna blir fett i speglarna på köksskåpen.
Jisses,, vilka våtservetter,,, ja de ska jag absolut köpa i fortsättningen.
Kanske till och med åker och köper ett par paket till redan i morgon, när jag ändå ska ut i regnet (som väderleken visade förut), jag måste ju ut för att hämta mer mediciner. 

 

Vi åker ju upp till Ullared på långfredagens morgon, som sagt var, såg ju nyss vädret,,, inte alls något roligt väder under påsken,,, tur vi har Gekå´s att springa på.
*Yohoo*

Sedan ska vi äta god påskmat i husbilen,,, mysigt.
Köpte en Dafgårds Janssons Frestelse igår,, jag tycker den är så otroligt god.
Bara jag som äter det här hemma, då ställer jag mig inte och gör en egen till mig, därför brukar jag köpa denna.
Ska fixa iordning den på skärtorsdagen, för att sedan ta med lite att äta på långfredagen eller påskaftonen.
Är DU väldigt noga med påskmaten..??
Det är inte vi,, stuper väl till någon gång.

Alldeles snart börjar "Det stora fågeläventyret" på SVT,,, är det någon mer som tittar på detta program..??
Lagomt underhållande.

 

Med detta så säger jag faktiskt hej för idag..

Nänänä,, det gör jag INTE.
Det är ju dessa utmaningarna också.

  

Först utmaningen har jag hittat hos

thequeenir.se
nouw.com/jasmineivanoff

 

Vilken är din favoritparfym..??

 


LÄTT..

 

 

Den andra utmaningen har följande fråga..

 

Ditt favoritrum i ditt hem..??

 

Ja ni,, eftersom jag har så mycket smärtor och är ofta sängliggandes så måste jag "tyvärr" säga sovrummet,,, men jag älskar mitt kök också,, både att äta, fika med vänner, äta med vänner, laga mat osv.

 

Nu så, på återseende i morgon.

 

 

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards