Alla inlägg den 19 april 2017

Av Annelie - 19 april 2017 16:24

... dagens middag som idag bestod av rester av köttfärssås och spagetti.
Vi åt lättvindig lunch idag, var in på bageriet runt husknuten och köpte pizzabullar.
Vi var ändå ute på stan en sväng, så då passade vi på plus att vi var och köpte stans godaste kanelbulle.

*slickar mig om munnen*


När vi kom hem igen, ja då åt vi dessa pizzabullarna och satt och pratade en stund efteråt, sedan ställde jag mig med disken och gjorde iordning Göran´s matlåda.

Han är genomfökyld nu, men jobbar ändå eftersom han inte har feber.
Idag skulle egentligen Lisbeth ha kommit hit och fikat, men hon avböjde då hon såg att Göran var dålig och det förstår jag fullt ut.

 

Innan vi kom hem så var vi in till min frissa, så nu beställde jag tid för klippning och blondering igen.
*längtar*
Jag ser HEMSK ut i håret nu.

 

Men för att återgå till när vi var hemma igen.
Som sagt var, jag diskade.

När Göran hade åkt till jobbet satte jag mig med massageapparaten och körde över låren och runt knäskålen på båda benen.
För när Göran och jag satt vid bordet så satt jag och småmasserade låren, tyckte det var så gött.

 

Så ser den alltså ut, den är köpt på tretti.se

 


Ååååå, idag hittade jag en bild på mig, när jag var som smalast efter min GBP-operation.

 

Kan ju säga som så.... att jag SAKNAR den tiden.

 


Hittade även en annan bild.

 

Saknar detta lite också, fast jag är såå glad att vi har vår husbil numera.

 

Nääee,, jag ska faktiskt gå och välta omkull denna stora kropp uppepå sängöverkastet, fast under en filt.
Jag var uppe tidigt i morse och "rände".

 

MEN, inte att förglömma.
Mina utmaningar.

 

Första från 

thequeenie.se

nouw.com/jasmineivanoff

 

Om du hade vaknat i morgon med en förmåga, vad hade du velat den var och varför..??

 

Jag skulle jättegärna vilja ha en röntgenblick, så jag kunde se vilken Trisslott som har att man vinner 25.000;- i 25 år.

 

Min andra utmaning.

 

Bästa sommaren var, varför..??

 

Oj, så svårt.

Har ju några speciella minnen, men måste jag säga en, så måste jag säga två *sorry*
Det var sommaren 2004, när Göran och jag förlovade oss och maj 2008, när vi gifte oss.

 

Nu så,, säger denna kropp OCH knopp.. LÄGG dig människa.
Jaja, jag lyder slaviskt.

 

Höres i morgon igen,, eller..??
*Jag HOPPAS, du är med mig då också*

 

VinkeliVink

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards