Alla inlägg den 25 april 2017

Av Annelie - 25 april 2017 14:03

.... riktigt gött att komma till sängs som jag gjorde alldeles nyss, har suttit uppe sedan i förmiddags, skrev klart brevet jag började på igår, skypade med mamma, åt lunch (ja, det vart ärtsoppa idag igen, men NU är den slut).

Göran har sms:at lite idag,,, vi har bestämt att vi ska åka ut med husbilen vid Kristi himmelfärdsdagen, han är ju ändå ledig på fredag då,,, så då har vi ju någon dag vi kan vara ute. Skulle inte Paula kunna vara kattvakt, så fyller vi upp den andra kattlådan också, fyller på fullt med mat, sedan har de en vattenfontän de dricker ur.
Plus att vi funderar på om vi ska höra med grannfrun som bor precis ovanför oss,,, sen kan vi ju vara på någon camping i närheten,,, så vi KAN åka hem.

 

Usch, idag var jag uppe redan klockan 03.15, vaknade av att både jag och Göran hostade.

Sedan var ju inte värken nådig heller,,, gick upp tog mig en kopp te och satte mig vid datorn.
Jag var ensamen på alla sidorna..
*L*

Så, jag la pussel bra länge, var vaken även när Göran kom upp... men han är ju "trött som grisen" på morgonen, så jag lät han vara. 
Dröjde inte så jättelänge så kom han in till mig och pussade hej då på kinden.
Jag vill inte ha någon munpuss nu, när vi är dåliga båda två.

 

På tal om dålig,,, idag ringde det en försäljare från en veckotidning,, då kraxade jag mycket,,, oj då sa hon, vill du jag ringer upp en annan dag,,, gör så sa jag.

Så, nu vet jag vilket nummer jag INTE ska svara på.

 

Jag gick och la mig en sväng igen, kikade på lite inspelade program, sedan sov jag så gött,, men bara i en timmes tid.

:-/

 

Idag har vi haft en strålande sol, men nu börjar det mulna på, men vet ej om det är någon nederbörd, eftersom jag sitter till sängs så ser jag inte ut på samma sätt. Alldes strax ska jag lägga mig ner

 

 

Saknar min son..

  

 

Gosiga Trisse..

   

 

 

Sedan gosiga Sylvester

  

 

Med detta lilla så önskar jag er alla en fin fortsättning på denna tisdag.

 

Nääee,, utmaningen var det ju.

thequeenie.se

nouw.com/jasmineivanoff

 

Nämn 3 saker som gör dig glad:


* När jag kunde gå 80 (!!!!!) meter me rullator och två sjukgymnaster i Uppsala.

* När jag får träffa mina nära och kära
* När min älskade maken säger han älskar mig.

 

Byyee,,, VinkeliVink


Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards