Direktlänk till inlägg 26 april 2017

Solen strålar...

Av Annelie - 26 april 2017 14:00

... för fulla segel utanför fönstret, ändå så har jag ingen lust att gå ut.

Jag skulle behöva åka till Apoteket för att häma min nya dosrulle, men jag har kvar tabletter tills i morgon och jag har ändå tänkt mig att jag ska hänga på låset till Lidl i morgon bitti.
De har nämligen linne, t-shirt, tröjor, jeans i BIG ZICE, jag tänkte jag skulle åka upp för att köpa t-shirt och linne.
Sen ska jag väl även passa på att handla hem lite yoghurt, pålägg, kanske något butiksbakat bröd.
När jag åker hemöver igen, DÅ tar jag Apoteket,,, så behöver jag inte ut idag.
Känner inte för att byta kläder,,, har ju bara mjukisar på mig nu.

 

Snälla, Snälla.... håll tummarna vid 19-tiden ikväll, jag vill inte gå in riktigt på varför ännu.
Men, OM ni gör det,, så kanske det hjälper.

 

Vad har jag gjort idag..
Ja, det är ju denna pussel-sida (pussel, ord-spel, korsord är väldigt bra när man har fibrodimman), ja det är ju inte bara därför, utan jag tycker även det är rolig, sedan så tycker jag faktiskt själv att jag har blivit mer trögtänkt, det är som tankarna går i sirap och detta vart efter mina 2 tia-attacker.
Jag spelade ju en del Wourd Fued på min Samsung som åkte i golvet *saknad*, först i början på JUNI *läääänge dit :o(( * får jag gå och ta ut en ny.
Då ska jag ju ha Samsung Galaxy S8 +.... den blir kanon, jag är även väldigt nöjd med kameran i mobilen.
Den är också saknad.

Sedan har jag ätit lunch, och den bestod av rester av Jaktgryta, till middag blir det rester av Pasta carbonara med falukorv istället för bacon.
Var gubben som hittade detta receptet, jag sov när han kom hem igår, hörde inte alls när han kom, när jag vaknade till så var han i full gång i köket.
Så, igår kunde jag bara sätta mig till dukat bord.
*gôtt*

 

Idag har jag även suttit och kikat på vilket strykjärn vi ska köpa oss,,, jag tycker det har förskjutit själva strykplattan på det strykjärnet som gick i golvet sist jag strök.
Så, vi köper oss ett nytt istället.

   

Det lutar åt detta,,, det är alltså trådlöst, gött att slippa sladden när man stryker.

 


Jag skulle behöva lägga ut lite kläder på Tradera också,, men phuu, det om något är JOBB.
Det ska fotas, det ska skrivas en jäkla massa.
Nä, om ni är intresserade, gå in på min sälj-sida på fejjan och kika vettja.
Kläder till försäljning heter sidan.

Kolla om det är något som lockar er,,, skickar ju iväg kläder om det så är.

 

Namn: Andreas 
Beräknad födelse: 21:e september 1993

Födelsedatum: 21:e september 1993

Klockan 23.05
Födsel: Akutsnitt

Smärtlindring: Sövd
Vikt: 3.545
Längd: 51 cm

Hårfärg: Röd

Kopiera, skriv era svar och sätt det på er blogg om ni är en stolt mamma eller pappa.

 

Dagens utmaning som kommer från 
thequeenie.se

nouw.com/jasmineivanoff

 

Vad föredrar du, hemmakväll eller festkväll. Motivera gärna ditt svar.

 


Jag föredrar absolut hemmakvällar, till sängs med en bra film och helst gubben bredvid mig också.
Om nu inte han tittar på något i vardagsrummet.
Detta med festande,,, visst någon gång är det roligt, absolut.
Men, det är såå sällan numera jag ens smakar alkohol,,, så jag tror jag snart kan kalla mig nykterist.
Men, så är det när man äter en jäkla massa mediciner.

 

Okej,, vi hörs väl av i morgon..??
Ni hänger väl på..??
*HOPPAS jag*

 

Ha dä gôtt..!!

 
 
Biggeros

Biggeros

26 april 2017 15:28

Bra val att slå två flugor i en smäll och göra dina ärenden imorgon =)
Ta det lugnt ikväll!!
Jag gillar partykväll någon gång inte för ofta. Du vet att man börjar bli lite till åren och det är jobbigt att festa hårt numer. Så att mysa i soffan blir allt oftare. Om vi inte är på resande fot...

http://Biggeros.blogg.se

Annelie

26 april 2017 17:25

Hihi,, ja det är väl som du säger,,, detta med att partaja, man har liksom redan gjort sitt.

Ja, det har varit en riktigt lugn och skön dag hela dagen lång, blir så ikväll också.

 
Vicki

Vicki

26 april 2017 16:21

Beställningen har kommit så vi håller på att dela ut.

Denna helgen har vi svårt att komma till Trelleborg eftersom Jonas jobbar. Vi kan se nästa helg hur det ser ut för er del när Jonas är ledig. Hörs av nästa vecka.

Ha det gott i vårsolen,Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

26 april 2017 17:27

Okej,, nästa helg kommer mamma & pappa, så jag vet inte alls vad det blir.
Men vi kan höras av,,, du kan få mitt mobilnummer på messenger.

Vad va det jag beställde..?? :o//

Ha det så bra du också..

 
Annie

Annie

26 april 2017 18:02

Håller med dig, jag fördrar mest hemmakvällar jag med ;)<3

Sv: Tack för att du berättade ;)
Jag har ju haft 2 samsung innan för några år sen, den senaste en samsung galaxy S3 eller om det var S4 ;)

Var super nöjd med den men tyvärr gick ju den sönder efter bara 1 år i min ägo, därför är jag lite tveksam .. ;)
Men samsung telefonerna har riktigt bra kamera och det gillar jag ;) Hm får se ;)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

26 april 2017 18:37

Hihi, ja tänk hur man är,,,, bara för att en telefon gått sönder så är man tveksam att ge just den telefonen en chans till *L*

Mmm.. jättemysigt att vara hemma. PÅ dans / disco är jag ALDRIG,, kan i sådana fall max en gång per år, att man går ut på en bar / restaurang där det finns en trubadur,, DET kan vara trevligt någon enstaka gång.
Min säng är värt för mycket för mig.. hahahaha.

Ha nu en jättefin kväll.. // Kramar

 
Vicki

Vicki

26 april 2017 18:59

Då närmar sig klockan sju och vi håller tummarna så får vi se vad det är för spännande på g.

Kan du inte åka iväg i joggingbyxor eller det blir för kallt?

Snygg färg på strykjärnet.

Om det inte är någon brådska för dig så kan vi vänta tills dina föräldrar varit där.

Du beställde en låda dammsugare och en låda chokladflan.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogg.se

Annelie

26 april 2017 21:28

Okej...ja vi får se...om vi kanske har något ärende in under helgen, hör av mig i sådana fall. Annars så tar vi det efter mamma och pappa varit här.
Blir alldeles för kallt med mjukisbyxor nu.

Ha det bäst..

 
ullie

ullie

27 april 2017 01:19

Självklart har ja hållt tumarna nu .. hoppas det hjälpte.
ja är så dålig på att stryka men gör man det är det skoj.
ja du är det dec eller aprilväder det är ju samma skit blää blir deppig utav bara det.

men va tråkigt men ja har tänkt på det då svärmor numera sitter i rullstol o på jobbet me vårdtagare så dumt det är att man inte ens kommer in eller får plats i vissa affärer så tråkigt
ja gumman önskar en ny fin morgon dag till dej kramizar

http://weberskold.blogg.se

Annelie

27 april 2017 05:15

Hihi, du får fortsätta hålla tummarna denna vecka.

Jag älskar att stryka, men tyvärr brukar jag samla på mig för mycket,,, när det är FÖR mycket ja då ställer sig Göran med det istället.

Jag som sagt var gillar att stryka, men inte gardiner, för det är för stora rörelser så då har jag ont efteråt.

Mmm,, detta med att sitta i rullstol, visst nu visste jag att man inte kommer in på många ställen eftersom jag jobbar/jabbade som personlig assistent.
För det är skrämmande vad mycket man tar för givet, som fullt gående.

Ha en jättefin torsdag vännen.. // Kramen

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

27 april 2017 07:15

Roligt att läsa ditt svar i utmaningen :)

http://thequeenie.se

Annelie

27 april 2017 07:37

Hihi,, ja jag gillar ju som du vet att läsa andras svar plus att svara.. :-D

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

27 april 2017 10:19

sVAR: Ja det tycker vi :) Både jag, Cs pappa och C själv :) Ha en fin dag :)

http://thequeenie.se

Annelie

27 april 2017 15:58

Kanon, va gött när till och med din son märker skillnad.
Som jag skrev,, jag fattar inte folk som INTE tar emot den hjälpen till sina barn.

Hoppas att du också har haft/har en fin dag..

 
Moa

Moa

27 april 2017 10:58

Roligt att läsa :)

http://moakandelin.devote.se

Annelie

27 april 2017 16:01

Härligt att du tycker det.. :o))

 
Anita

Anita

27 april 2017 11:12

Underbart med fint väder idag!! :D

http://siliiins.blogg.se

Annelie

27 april 2017 16:05

Jaa,, det är sååå gött, men vi hade fint även igår, men idag är det inte riktigt så kallt

 
Linda

Linda

27 april 2017 11:23

Så bra att du tar det säkra före det osäkra och detta strykjärnet verkar ju vara en bra investering. Sladdlös oxå det e ju lyx.

Ha en bra dag. Kram

http://hemljuvligahem.blogg.se

Annelie

27 april 2017 16:08

Hihi, vart ingen sladdlöst, köpte oss ett nytt på Lidl idag, endast 199;-.. skillnad mot 899;-
Visst, nu har ju detta sladd, men jag har redan strukit med det,,, var otroligt lätt, själva strykjärnet är också lätt.
Vi har köpt elektriska prylar förr på Lidl, som vi är nöjda med,, därför jag vågade mig på att köpa detta strykjärn.

Ha nu en fortsatt fin dag.. // Kramar

 
Annie

Annie

27 april 2017 13:25

Sv: Just nu känns det perfekt med träning hemma, vi har ju som ett mini-gym hemma med ganska mycket grejer ;)
Vikter, träningsmatta, viktstång mm.
Men såsmånigom kommer jag nog vilja träna på gym .. ;) *ler*

Hoppas din dag är ok<3

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

27 april 2017 16:10

Aha, ja hart ni så mycket... så förstår jag du tycker det räcker i dagsläge.

Min dag är relativt bra, måste jag säga. Har just vaknat på sängen efter cirka 2,5 timmes sömn. Ja, jag hade ju bara tänkt mig vila en stund..
Som det kan gå.. :o))

Kramar..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards