Alla inlägg den 29 april 2017

Av Annelie - 29 april 2017 15:31

... mina muskler i hela benen har varit idag, så ärligt talat funderar jag på om det verkligen är så nyttigt att köra massageapparaten över mina ben.
Det känns som musklerna är 10 gånger så stora och sen så krampar de väldigt mycket.
*Hmm..*

 

Jag har legat väldigt mycket idag, Göran satte sig vid köksbordet med sin diamant-tavla, han frågade om jag också skulle sätta mig där för att teckna, men jag har inte orkat vara upp alls så länge idag.
När jag hade vilat en bra stund, så tänkte jag att jag sätter mig vid köksbordet och tecknar eller målar lite medans Göran höll på med sin tavla, men då hade han packat ihop och han var småkinkig.
Åååå,, jag verkligen OGILLAR (som tur är det INTE ofta han är sådan) när han är det,,, idag var han sååå snus-sugen så han höll på att gå av på mitten.
Helt otroligt att det ska hålla i sig så länge, jag menar det är ju dryga årets sedan han tvärslutade med sitt lös-snus som han hade hållt på med i mååånga år.
Han var småsur,,, så jag värmde mig bara en kopp te, sedan stängde jag in mig i sovrummet, lika bra.
Han småkinkig på grund av det, jag inte på det bästa humöret på grund av värk.
Ingen bra kombination, lika bra att hänga vid en varsin teve då.
*L*

 

Han frågade mig nyss om jag ville följa med bort till Hemmakväll, men nej, jag kände inte för att åka dit, men däremot funderar jag på att ge mig ut ändå, till Ica, för att köpa sockerdricka och hälla på rosorna.
De ska tydligen stortrivas i det.
En kompis till mig hade testet det,, de stod i 20 dagar.

 

I morgon är vi bjudna till Paula på lite grillat, vi har tackat ja,,, men mår jag så här, så vette fasen om jag har någon lust att åka, för jag känner jag ORKAR inte sitta uppe för länge,,, mina muskler krampar och det kör iskalla pilar i de och sedan kraftig sockerkolsyrekänsla, PLUS värken.
Alltså ingen bra kombination.

Funderar på att ringa henne och ha den bjuden mer öppen.

 

 

Visst är det en vacker blomma..??

 


Nu till utmaningen som

thequeenie.se

nouw.com/jasmineivanoff

har

 

Hur skulle du vilja beskriva en perfekt dag för dig..??

 


Ja jisses,,, det är såå länge sedan jag hade en perfekt dag så det är nästan som man glömt bort det.
*skrämmande*

 

Men, en perfekt dag för mig är följande:

 

* Vakna med ingen värk alls 
* Ha ett jobb som jag trivs med att gå till
* Solen skiner och det är varmt
* Mina föräldrar vore hos oss (ja, då vill jag ju naturligtvis vara ledig)

* Ha mer vänner att umgås med, saknar en väninna att springa i affärer med, gå ut och fika med, gå på bio med osv.

 

Med detta så önskar jag er en riktigt fin Valborg.

 

 

Detta får vi verkligen hoppas att det INTE stämmer, eller hur..??

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards