Direktlänk till inlägg 2 maj 2017

Hihihi,,,

Av Annelie - 2 maj 2017 15:45

... redan tillbaks, två blogginlägg på en och samma dag, dä ni tillhör inte vanligheten.
Men, jag tänkte jag skulle komma rätt på datumena.

 

Jaha, hur har er dag varit..??

Min har varit väldigt bra, gick upp tidigt, satt här vid datorn en stund, skrev förra inlägget vid 6-tiden i morse.
Efter det inlägget så fick jag på toa och göra nr.2, har ju druckit Laxeboral-droppar några kvällar,,, måste nog fortsätta med dessa, så jag får göra nr.2 varje dag, kan inte gå och bli som cement i rumpan.

 

Jag ringde och felanmälde att vår kökskran läcker vatten, kranen i tvättstället går att rucka på, sedan har jag tvättat en maskin med sängkläder, som vi drog och hängde upp, jag har skurat undertill på fläkten och ena skåpet bredvid spisen, jag tyckte det var äckligt på båda ställena, men NU äré rent.

 

Sedan har jag och gubben varit ut på stan, vi gjorde en massa ärenden.

Köpte bland annat en present till Göran´s pappa som fyller år nu på söndag, sedan så köpte Göran en present OCH morsdags-present i en och samma.
Jag köpte på mig mer te, vi var in på Ica, jag skulle ha mer kaviar (har ju snöat in totalt på det nu) plus ett par saker till, vi hade ett ärende till Apoteket, sedan in och köpte stans goaste kanebullar.

 

 

Nu är verkligen våren kommen.

 


 

Här står Göran och väntar på mig, jag har ju en elektrisk dörröppnare, vi ville se så den fungerade, för det gjorde den inte när vi gick ut, då fick Göran bryta strömmen.

 

Direkt på med grillpannan när vi kom in, där jag stekte fyra färska hamburgare, vilken skillnad på smak det är mot djupfrysta.

Detta åt vi tillsammans med mos vi hade kvar.

 

Sedan har jag kikat på både Ex on the beach & Paradise Hotel, läst ett brev jag fick idag och till slut så hamnade jag HÄR.

 

Tisdag idag, nu på torsdag kommer mina föräldrar till oss, och stannar tills den 14:e..
*Härligt*
Då där emot blir det nog sporadiskt med blogginlägg.

 

Fortsätt och bomba mig med hur ni träffade er respektive, hur er första dejt var.
Å har ni ingen respektive, berätta om hur ni träffade er första kärlek, eller er sista.
Ni som inte alls har haft något förhållande, berätta gärna om er drömdejt, hur den skulle vara osv.

 

Ha nu en riktigt FIN fortsättning på denna soliga blåsiga tisdag.

 

Måste ju bara visa er..

 

Sylvester ÄLSKAR att ligga med sina framben i husses toffel, älskade kisse.

  

 
 
Annie

Annie

2 maj 2017 19:35

Skönt att höra-att du haft en bra dag :)

Min dag har varit toppen faktiskt, har sån jäkla medvind i livet nu känns det som. Visst jag har ju mina kroniska smärtor men känner mig så stark psykiskt :)*ler* ;)

Och träningen är nog en stor orsak till det, träning boostar ju måendet nåt enormt ;)

Ah träning är det bästa som finns och så är det ju himla bra för kropp och knopp ;)

Tack<3

Kramar!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

2 maj 2017 19:43

Härlig läsning,,, även fast jag redan har förstått i din blogg att du mår så mycket bättre och jag är såå glad för din skull.

Ha det allra bäst... // Kramar om

 
ullie

ullie

2 maj 2017 23:00

ja men varför ska alla ligga med framfötterna i tofflor ?=) våra gör så me he he

Jodå vännen ja har de mesta låsta album men ibland händer då man lägger in ett kort i ett låst album att de liksom lägger upp det på min sida o helt plötsligt är inte albumet låst så tokigt så helt plötsligt satt folk o gilla mina bilder i det låsta albummet alltså ja inga naken bilder va där he he nä men man har en del ful bilder o hur kul är det liksom ändå . sur vart jag

med en mamma som är gammal gymnast tro det eller ej så ja hon älskar gymnastik o bäst är studsmattan nu här hemma annars är det inomhus hemma oxå .
Haft mys dag med maken idag som du får kika på sen =) kramiz o natti o godmorgon till dej som vaknar innan mej =)

http://weberskold.blogg.se

Annelie

3 maj 2017 03:34

Hihi,, ja dessa kissemissar :o))

Ja du detta med dina bilder låter väldigt konstigt, obehagligt.

Ojj,, va roligt, har du tävlat i gymnastik också..??

Då kanske din dotter kan blir RIKTIGT duktig,, för hon har ju talangen.

God Morgon förresten nu när klockan är 03.33 *L*

Kramar..

 
Emm

Emm

3 maj 2017 07:18

Vad effektiv du var *pust* bra jobbat! Känns skönt när man hinner med saker på att - göra - listan.
Själv träffade jag min pojkvän på instagram för fyra år sen. Sen blev det vi! Vi hade båda intresse av fotografi :)

Önskar dig en fin onsdag!

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Annelie

3 maj 2017 10:42

Ja, det är ytterst, ytterst sällan jag gör så mycket numera. :o((

Vad häftigt att träffa sin respektive via Instagram, har jag aldrig hört att någon träffas på den sidan, bodde ni långt isär..??

Ha en jättefin dag..

 
Jennifer Queen

Jennifer Queen

3 maj 2017 08:26

Vad skönt med en bra dag :D

Svar: Ja riktigt mysigt :D Ja vädret var fantastiskt igår :D Tack detsamma vännen :D <3

http://thequeenie.se

Annelie

3 maj 2017 10:44

Ja, ibland får man till det,, hihi.

 
Annie

Annie

3 maj 2017 11:48

Sv: Njae.. det vet jag inte. Jag har värk och smärta i hela min kropp .. För mig känns ju Fm värken mest(som jag antagligen har ..) o det är ju hela kroppen, dels nacke o axlar, men även leder, handleder, fotleder, händer, bäcken mm Ja du vet ju ;)

Hoppas din dag blir bra<3

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

Annelie

3 maj 2017 12:50

Ja usch ja,, jag vet.. :o((
För det tycker jag du är sååå strong som ändå ger dig på att träna och PW så duktigt som du gör, en eloge till dig för det.

Ja, min dag är skaplig hittills i alla fall.. :o))

Kramen..

 
Liten Uggla/Pisan

Liten Uggla/Pisan

3 maj 2017 12:04

Hi hi! :-D Vad go han ser ut din kisse när han ligger där med tassarna i toffeln! :-)

Vad fint det är med blommande körsbärsträd. Tyvärr finns det inga här i min närhet men har sett massor på fejjan som folk lagt upp.

Köpte du färdiga hamburgare från affären eller gjorde du egna? De man köper färdiga, frysta, är ju goda men godast är ju färska. Har inte grillat nåt ännu. De är inte riktigt klara med byggeriet här på utsidan, det dammar nåt så in i bänken när de skär i plattorna som läggs på marken. Vill inte ta fram vare sig möbler eller nåt annat på balkongen förrän de är helt klara med det. Man vill ju ha det rent och fräscht.

Har redan önskat dig en fin onsdag i kommentaren till förra inlägget men jag gör det en gång till :-) nu; ha det så fint idag! Har ni också sol? Kramisar från mig! ♥

http://abrakadabra.bloggplatsen.se

Annelie

3 maj 2017 12:59

Jaaee,, han är såå mysigt när han ligger så, men tyvärr vända han ju bort huvudet när jag knäppte bilden, han vet ju att det kan blixtra ibland.. *L*

Dessa träden är jättevackra..

Jag köpte färska färdiga i butiken, de är jättegoda. Oftast så köper vi de färdiga chiliburgarna, men nu sist var det originalburgarna.

Jag förstår du inte vill göra klar på balkongen ännu, när de håller på med byggnationen.

Önskar dig också en härlig onsdag (för 2:a gången), kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annelie - 13 juni 2017 09:30

5304733845

Av Annelie - 13 juni 2017 07:21

.... än en gång. nouw.com/gifta6570

Av Annelie - 8 juni 2017 10:38

.... hå mina kära läsare.   Jag hoppas verkligen att ni följer över till min blogg jag har på blogspot istället, har tröttnat på alla fel jag upplever med bloggplatsen.   Jag kommer att länka er på nytt i den bloggen.   Min nya adress är ...

Av Annelie - 7 juni 2017 19:01

... och morgonen, så idag hade Göran tagit bilen till jobbet istället för cykeln. Ja, nu kan han ju göra det,, eftersom jag inte har någon användining för bilen.*saknar*    Men, frampå förmiddagen så sprack det upp och vart sol, men som vanligt m...

Av Annelie - 6 juni 2017 21:28

.. till ända.Min har varit väldigt mysig, fast med en värk som har bitit sig fast riktigt ordentligt nu igen.Men jag vann över den i morse, så vid 10-tiden var Göran och jag uppe vid Övre (vår stads f.d busstation), då det kördes rally runt där.  ...

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Ovido - Quiz & Flashcards