Alla inlägg den 13 mars 2016

Av Annelie - 13 mars 2016 12:12

... melodifestival avklarad.

Vad tyckte ni, var det rätt låt som vann..??
Min personliga favorit var / är Ace Wilder med låten Don´t Worry.

Jag gillar den tjejen.

 

 

Duktig på att både sjunga och dansa.

 

Frans låt tror jag är liite för mesig i dessa sammanhangen.

Sen så MÅSTE jag bara kritisera Gina´s kläder igår,,, va f*n.. hade hon varit i gammelfarmors gardinlåda och sytt upp något av de tygerna.
Hemskt var bara förnamnet.

 

Idag klockan 12.00 skulle ju Göran till tatueraren,,, men det hade blivit en miss mellan dessa två HUR tatueringen skule se ut, så när Göran kom dit så var det fel.
Han fick cykla hem igen och återkomma klockan 14.00 istället.
Shit också, jag som vill (läs SKA) in till Mobilia,, ska kika på denna huvudkudden de gör reklam om nu.
Göran klagar var eviga dag på sin kudde,,, ändå så har jag sagt till honom flertal gånger, att han ska köpa sig en ny.
Men, det händer ju inget.

   

Tydligen ska detta vara en bra kudde om man har mycket ont i nacke, huvudet av sin nuvarande kudde.

Ni kan läsa mer om denna kudde på tvins.com


Det är Göran själv så pratade på denna kudde i förmiddags,,, lika bra att slå till nu när han nämner det, därför jag vill in.


Iofs så kanske han är lite extra och klaga nu när han försöker att sluta snusa.
Han suckar, stönar, vandrar oroligt här hemma.
Stackarn.
Hoppas bara han orkar härda ut.

 

Jag har ett en till tatuering jag vill ha,,, finns massor.

 

Göran hörde på pris om denna,,, vill ha.
Men, frågan är vart jag ska sätta den.
Låret tycker jag är jättefint på,,, men då syns den ju inte.
Jo, jag och Göran ser den ju,,, men ingen annan.
Jag vill att mina tatueringar ska synas.
Jaja,,, vi får väl se vad det blir med den tanken. 

 

Nu passar jag på att önska er en trevlig fortsättning på denna söndag.

*VinkeliVink*

Presentation


Är en lyckligt gift kvinna på 51 år.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Välkomna tin till mig...

Tidningar

Aftonbladet


Skapa flashcards